Over die eenden, ik denk dat waterratten een groot aandeel in the mysterious disappearance hebben! Mijn stamkroegje ligt aan een kleine gracht, en 's zomers hebben waterhoentjes daar altijd nesten, en uiteindelijk overleven er maar een of twee jonge waterhoentjes want de rest wordt opgegeten door de waterratten. En dat vind ik zo zielig!
Ik had dit vroeger op school ook gehoord, ik heb er drie dagen van wakker gelegen, oneindig dat kan toch niet? Mijn moeder heeft mij toen gezegd dat ik het los moest laten, werd langzaam gek (ik was pas 10 toen).
Ik denk dat de energie ook verdeeld moet worden; op het moment dat het kind hard bezig is iets anders te ontwikkelen, is er minder energie voor het groeien. (Vind ik zelf in elk geval een logische gedachte, maar kan er ook compleet naast zitten )
doet me denken aan die film "the fly" ken je die? Teleportatie wordt meestal niet verklaard, en is misschien praktisch niet uit te voeren wegens dwingende theoretische bezwaren. Teleportatie komt weliswaar neer op datgene wat twee verbonden computers ook doen: invoer krijgen, invoer lezen, invoer kopiëren (invoer + uitvoer), invoer vernietigen, uitvoer geven en verplaatsen is in dit geval dus niets anders dan kopiëren en vernietigen. ikzelf denk dat dit niet kan, echter als we in de toekomst naar het verleden kunnen reizen (dit heet ook teleportie), waarom worden we dan nooit bezocht door mensen uit de toekomst? (zie mijn eerdere vraag hierover) en nu ga ik verder poetsen
Waarom, als we dan van de aap zouden zijn afgestamd, hebben mannen borsthaar en vrouwen niet meer (uitzonderingen daar gelaten...)? Omdat mannen vaker in de kou werken werkten/werken dan vrouwen, en hierdoor extra warmte krijgen... Dus extra bescherming, dus extra overlevingsen. Ff een oudje: (weet het nog steeds niet) Wat was er eerder, de kip of het ei? De ei, eieren waren er al bij de dino's, kippen lopen er net een paar miljoen jaar... Het helal is oneindig.... Dat kan toch niet? Het moet toch ergens een keer ophouden? En wat is er "daarna" dan? Een stenen muur? En achter die stenen muur? Technisch gezien, is het oneindig, woord zegt het al, maar dit is 1 ding die ik heeeel graag wil weten... Ben alleen bang dat de mens er nooit achter komt. 1.ik heb wel eens gehoord dat als je heeeeeeeeel snel reist (sneller dan het licht) dat je dan terug gaat in de tijd. Het is een theorie, maar hoe kom je erop... en zouden ze het ooit kunnen testen? 2.als we in de toekomst terug kunnen reizen in de tijd, waarom worden we dan nooit bezocht door mensen uit de toekomst? 1. Volgens vriendlief, heeft zich hier ooit eens in verdiept, is het theoretisch waar, ik geloof dat 1 seconde staat voor 20 minuten, maar niet te testen, het menselijk lichaam kan de snelheid (nog) niet verwerken. Kom ik gelijk op de 2e vraag, 2. 3 verklaringen:1 Het menselijk lichaam zou het niet kunnen, 2. Er is geen toekomst, lees, voordat dit dan zou kunnen, is de mens al uitgestorven.(lijkt mij de meest logische) 3. Er is een theorie, dat het wel gebeurt, en dat UFO's die wij zien, mensen uit de toekomst zijn...(Tja, is een thoerie) Maar het is niet wenselijk, als er ineens mensen uit de toekomst komen, kan het hele verleden worden aangepast, en dat lijkt mij heel gevaarlijk. Raakt de aarde ooit een keer uitgeleeft, of gaat het zo nog miljoenenjaren mee? De aarde raakt sowieso uitgeleefd, wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoont (dit is overigens al jaren bekent) dat de zon een baan maakt en steeds dichter bij de aarde komt, dit duurt overigens eeuwen, maar uit eindelijk wordt alles hier lava Klopt, alleen komt ook nog bij dat de zon steeds groter word, en gelukkig duurt dit geen eeuwen, maar zeker nog 3 miljard jaar. Voor de invloeden van de zon ons zou kunnen uitroeien, de aarde heeft nog steeds de grootste kans om uitgeroeid te worden door een komeet/meteoriet/astroide(eigenlijk eke willekeurige hemellichaam) die de aarde ramt... Ik geloof 80% meer kans zelfs... Eerder gestelde vragen waar nog geen antwoord op gegeven is... Ikzelf: Waarom zit er zo'n afwijkend patroon in het groeien van onze kids? DNA, oa, ook invloeden van buiten af, zoals voeding, leefmilleu, geslacht en zelfs de hoeveelheid buitenlucht. Patroeschka: Ben je n hoeveelheid dagen ongesteld of n hoeveelheid bloed? (JAJA ranzig).. Je bent ongesteld naar de lengte van je bloedverlies. Stieen vraag.... Als de hel geassocieerd word met vuur, is de hemel dan vol met ijs?ertje85: IDat is persoonlijk, een ander ziet het samen met lucht. Waarom zit in een pak hotdog broodjes 6 broodjes, en in een pot/blik hotdogs ... 8 stuks Heb ik echt eens gelezen op een website van een abrikant, komt doordat niet iedereen een broodje bij zijn worstje wil, en hier door er broodjes overblijven, ik stelde mijn vraag niet echt duidelijk geloof ik. Ik bedoelde, waarom groeit een kind de ene periode heel veel en de andere weer bijna niet. Om alle veranderingen te verwerken van alles, een peuter en kleuter hebben meer te verwerken dan basisschool kinderen, alles moet ontwikkeld worden dat moet in periodes soms sneller dan andere periodes, ik hoop het een beetje redelijk uit te kunnen leggen. Ik snap het wel, maar weet niet of het nu duidelijk overkomt. Vraag: waar blijven de kadavers van dode eenden die een natuurlijke dood sterven? Waarom zie je regelmatig ergens een dood vogeltje liggen en nergens een dode eend (behalve langs de weg). Sterven ze alleen in het water, ofzo? Worden door de natuur opgelost. Of ze worden opgegeten, of ze worden verteerd. Denken jullie dat t in de toekomst mogelijk is om te (gaan) teleporteren? Nee, daarvoor moeten moleculen van het lichaam uitelkaar, en als dat gebeurt, vallen we als een plumpje in elkaar. Maar als ik je even iets mag aanraden, moet je even zoeken op de Philadelphia experiment, Zo dat moest even, sorrie dames. Ben ziek en verveel me te pletter, voor er iemand denkt, die heeft niets beters te doen Veel liefs Marieke
@vosje, nogmaals, ik verveel me te pletter, haha, en veel dingen wist ik toevallig. Alleen die met de groei van de kinderen heb ik echt even uitgezocht, vond ik zelf ook intressant. @eliesja, waarschijnlijk van een mens die iets aanwees 100.000jaar geleden en toen gromde gras? Enzo voor andere dingen andere klanken verzon, en dit werd overgenomen door andere mensachtigen, enzo werd de taal geboren. En van de hoofdtaal gingen mensen verder weg wonen en kwamen er andere uitspraken, dus andere talen, maar veel woorden lijken veel op de woorden van andere talen, dus van 1 hoofdtaal is alles afkomstig. En als er iemand wat uitvind/bedenkt neemt een ander mens dat aan dat het zo heet, en zo worden nieuwe woorden gevormd. Wat dan vaak weer terug komt uit een woord van de latijnse taal. Ik heb echt geen idee, ik verzin dit terplekke maar dat lijkt me niet eens slecht bedacht, hahaha
Hey, heb je al internet daar? Dank je. Maar ik weet hem, heb ik ooit met biologie een werkstuk over moeten maken. tepels worden ontwikkelt voor dat het geslachtsdeel word ontwikkeld(standaar zeg maar), de vrouwlijke kant word eerder ontwikkeld dan de manlijke kant, daarom... Even een leuke tussendoor? Mannen kunnen ook soms borstuitscheiding hebben, door een teveel uit vrouwlijke hormonen...
Oh ok......nu slaap ik een stuk rustiger. Ja we hadden maandag alweer internet en ons oude telefoonnummer.......0596-jeweetwel Raar toch?
Kijk! Daar weet ik toevallig een antwoord op, omdat het een keer bij willem wever was... In het beginstadium van babies in de baarmoeder, zijn jongens en meisjes identiek. Tepels zitten er al en een geslacht dat zowel voor jongen als meisje hetzelfde zijn. Later wormt zich pas het werkelijke geslacht. De tepels blijven gewoon aanwezig.
op je hoofd groeit het ook niet oneindig door, na drie tot zeven jaar valt die haar uit en word vervangen door een nieuwe.. het haar op je armen en benen heeft een veel kortere groeiperiode en een korte groeistop.