Ik ben op zoek naar ervaringen voor een vakantie in Cala d'Or, en specifiek Cala Azul park of garden. Wij willen in oktober nog een weekje boeken en zagen deze mooie hotels langskomen. Wij zijn al vaker op Mallorca geweest, maar nog niet in een van deze hotels. Ik zoek voornamelijk naar ervaringen met peuters. Ons zoontje zal dan ongeveer 1,5 jaar zijn. - Wat is je ervaring met zowel Garden als Park? - Had je een mooi plekje? (rustig) - Algemeen, hoe deden jullie dat maar 1 slaapkamer? Eerst je kindje laten slapen en dan verplaatsen, of anders? - Hoe waren de babybedjes daar? Zijn er tips om dingen mee te nemen of aan te denken? Algemene ervaringen zijn natuurlijk van harte welkom!
Wij zijn naar cala azul park geweest. Wij gingen vaak bij garden zwemmen. Je mag bij 3 locaties zwemmen nml. Liggen dicht bij elkaar! Garden is wat groener en heeft gras,waar wij zaten merendeel tegels. Babybed is een campingbedje, ik had eigen hoeslaken en slaapzak mee maar er is beddengoed aanwezig. Wij hadden een app beneden aan zwembad zijde. S'avonds lekker rustig ivm geen entertainment bij ons app. (Dat was bij het 3de gedeelte) Verder was garden ook rustig, altijd plek gehad, park was handdoekje leggen voor 8u. Hier sliep onze zoon van toen 18mnd bij ons op de kamer. Wij deden gewoon zachtjes als we naar bed gingen. Er is eventueel ook een slaapbank in de huiskamer. Strand is minimaal, daar moet je wel wat verder weg voor.
Tip; Huur een auto en ga naar het aqua park (zo heet het dacht ik, met vissen etc) ligt in palma. Treintje wat voor het app. complex stopt is leuk om eens mee te gaan. Verder was voor onze zoon het zwembad/op het strand met zand spelen eigenlijk al meer als genoeg. S'avonds het rest. en winkel gedeelte opzoeken (10 min wandelen tot het echte centrum) bij het app complex zit ook al een straatje met eea aan eet gelegenheden en winkels.