Zie net een zwarte vlek op de lederlook stoel ... die beige is. Ik denk dat er een natte jas op heeft gelegen en dat die nu heeft afgegeven. Hoe krijg ik dat nu eraf
Ik denk dat het er heel moeilijk uit te krijgen is....maar ik zou het proberen met een sopje met soda.
Ik zou zomaar geen groene zeep gebruiken hoor. Volgens mij gaat dat te veel schuimen en krijg je er weer een andere vlek voor terug.
Wij hebben een witte bank waar de nieuwe spijkerbroeken kleur op achterlaten. Ik smeer er een klodder pure groene zeep op en wrijf het licht in met een zachte spons, daarna kan ik het dr zo afwrijven zonder boenen.
al geprobeerd...billendoekjes..... Melk Tandpasta nu heb ik wat dasty erop.... Pffff hoop maar dat het goedkomt maar ben er bang voor. Ze zijn ook nog net nieuw.....
Scheerschuim! Wel de mannenvariant gebruiken. Wij lappen er geregeld onze leatherlook banken mee op. Zelfs nadat een kruik met kokend heet water op de bank had gelekt en wit uitgeslagen was hebben we het weer mooi gekregen!!
Heb je de scheerschuim goed opgepoetst. Ik gebruik altijd spuugdoekjes daarvoor. Met een uitwrijven en met een schone opboenen. Jammer dat het niet gelukt is, hier is het echt een wondermiddel. Was in gedachten al een nieuwe bank aan het kopen. Nu kunnen we dat uitstellen tot S. wat groter is.
Ik heb het erop gesmeerd..in laten trekken en idd gepoetst,...dus ik moet het echt inwrijven zeg maar?