Ik hou niet van te veel poespas in slaapkamers bij kinderkamers is dat een ander verhaal. Maar parelmoer muurverf lijkt me ook gaaf. Of een mooi behang in die tint
Ik denk het wel, maar ik zou sowieso wachten tot het bed er is. Die metallic verf hebben ze sowieso bij Karwei in een stuk of zes kleuren ( ik dacht histor).
Er zijn wel 50 tinten grijs dus ik zou echt wachten totdat de bedden er zijn. Pas dan kun je aan de hand van de soort grijs goed zien wat wel en niet matcht
Ik wacht het inderdaad wel af. Ik moet dan alleen ook wachten met de gordijnen etc... Zo vervelend maar het is niet anders merk ik al. Bedankt voor het meedenken! Ik heb dankzij jullie wel wat andere ideeen opgedaan!
Waarom laat je je dochters niet kiezen wat ze mooi vinden? Scheelt jou weer denkwerk en het is voor hun kamer toch?
Heb je een foto van de kleur van het bed? Google eens op betongrijs! Een super mooie kleur icm echt (donker) grijs! Hier net de woonkamer met die kleuren gecombineerd
Omdat ik zo'n verschrikkelijke moeder ben die zelf het hele huis wilt inrichten naar eigen smaak. Gelukkig is mijn oudste dochter ontzettend makkelijk en mijn jongste dochter nog te jong om daadwerkelijk iets te willen bepalen.
Wauw voor je dochters? Wat een mazzel hebben ze met zo’n leuke moeder!! Ik zou voor lichtroze gaan en goud idd! Bekijk bijlage 573629 Bekijk bijlage 573630
Ja maar wel beide in twijfelaar formaat (120) en ze moeten er tot hun 18e mee doen (hopelijk) Mooi op jou foto! Maar dit bed is donkerder grijs Past dat er ook mooi bij denk je?
Ja joh, makkelijk! Wij hadden voor de verbouwing een donkergrijze bank en lichtroze accessoires. Stond heel mooi! De kamer van de oudste meisjes zijn grijs, roze en goud. Als ik t niet vergeet zal ik er foto’s van maken van de week en in de fb groep zetten!
Voor je dochters?? Wauw, ik dacht dat het voor jouzelf was... Ik kan nu bijna niet wachten op jouw toekomstige bijdragen in het 'show de outfit van jouw baby, dreumes, peuter, kleuter' topic...