Interieur adviseur gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 24 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Is niet echt mijn kleur maar bedankt voor het meedenken!

2. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Um, de beroemde pose met een heel ornaat bed op de achtergrond? Van twee mini-you's?

Ysabella en SDonya vinden dit leuk.
  3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hahahaha ik heb alleen een grote spiegel op mijn kledingkast deur dus dat is de enige plek waar ik mijn eigen outfit kan fotograferen :roflmao: :roflmao: Mijn kinderen hoeven geen selfies te maken dus die kunnen gewoon door het hele huis staan:p :roflmao:

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Haha, nee ik vroeg ook niet of het jouw kleur was ;)

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Nee maar ik bepaal voor mijn dochters :| En gelukkig vinden ze dat geen enkel probleem:p

Harperhazel en Tuttebella vinden dit leuk.
  6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Paars
    Zacht roze

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

De bedden zijn binnen en ik vind het eigenlijk niet eens heel fout staan met het bruin. Er zit toevallig door het grijs zelfs een goud/taupe kleurige shimmer heen. Wat vinden jullie? De muren toch zo laten en er dan een taupe dekbedovertrek op doen? Of de muren toch een nieuwe kleur geven?

Bekijk bijlage 575398

Bekijk bijlage 575400

fanona en Tranquila vinden dit leuk.
  8. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik zou de muren zo laten.
    Als je echt twijfelt zou ik voor zo'n kleur gaan met wat meer grijstint.

SDonya vindt dit leuk.
  9. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Hoe is de rest vd kamer?
    En hoe oud zijn je kinderen? (Het moet wel bij hun leeftijd passen, anders krijg je het idee dat ze in de gastenkamer slapen)

Melief en SDonya vinden dit leuk.
  10. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.806
    9.315
    113
    Gelderland
    Ik vind de kleur op de muur juist schitterend bij het bed passen.
    Heb even je foto gebruikt (Haal hem zo weer weg) om een collage te maken. Wat vind je van onderstaande dan?
    Het behang, de kleuren?

Vitamientjuh en SDonya vinden dit leuk.
  11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja ik laat ze gewoon zo. Misschien dat we die grijstint over een paar jaar wel doen. Ik had echt verwacht dat het zou gaan vloeken maar het valt achteraf reuze mee gelukkig.

Er staat voor de rest nog niks in de kamer. We zouden een van deze dagen deze taupe kleurige kledingkast gaan kopen maar ik twijfel nu heel erg omdat de bedden 20 cm langer zijn dan er in eerste instantie was gezegd. Hierdoor is de kamer een stuk krapper dus misschien laat ik de kamer gewoon zo met enkel de bedden er in. Ze zijn 6 en 3.
    Bekijk bijlage 575437

Heeeeeel erg mooi! Ik heb van mijn vorige woning nog babyroze en grijze gordijnen. Die zouden dus alle 2 eventueel kunnen in hun kamer zie ik! Die roze kussentjes op het bed zijn ook heel erg mooi! Ik ga dat sowieso wel halen. Bedankt voor de inspiratie! :thumup:

Luna86 en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  12. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Ik zou de muren geen andere kleur geven! Misschien iets van pastelroze laten terug komen in de accessoires om het een meisjes kamer te maken.

SDonya vindt dit leuk.
  13. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Muren geen andere kleur, heel mooi zo! Idd lichtroze en goude accessoires ❤️ Wordt vast prachtig!

SDonya vindt dit leuk.
  14. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik vind het een hele mooie combinatie. En dat grijs geeft het juist iets 'fris'.

SDonya vindt dit leuk.
  15. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik zou lichtroze dekbedovertrekken doen en evt 1 muur lichtroze verven.
    En dan wat leuke kinderaccenten erbij doen a la die collage. Dat maakt het iets meer dat het bij hun leeftijd past.

Maar goed, ik ben zo moeder dat elke 2-3 jaar de kamers opnieuw inricht.

SDonya vindt dit leuk.
  16. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Heel mooi!! Idd zo laten. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

SDonya vindt dit leuk.
  17. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja dat ga ik doen! Ik doe denk ik een roze sprei over de taupe dekbed overtrek heen en een roze kussen of knuffel.
    Goud is ook leuk inderdaad! Ik ga op zoek naar een gouden lamp ofzo. :D

Toevallig zei mijn schoonzusje dat ook! Een geluk bij een ongeluk dat het uiteindelijk toch nog past bij wat er al op de muren zit!

1 muur roze vind ik weer te rommelig bij de andere bruine muren. Ik hou echt van rustige slaapkamers. Ik ga wel op de bedden wat roze doen en een roze knuffel ofzo! :)

Ik zal wel een foto plaatsen in de fb groep als ik er een roze sprei en kussen etc bij heb:p

18. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

En een linkje van de bedden graag :D

SDonya vindt dit leuk.
  19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Staat er nu :) :thumup:

20. Deliana

Deliana Niet meer actief

Pfff wat een anti-climax! Heel topic gelezen en werd toch wel benieuwd naar het resultaat... Staan de foto's op Facebook :mad:

:cry::cry::cry:

SDonya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina