Hoi hoiii! Hele stomme vraag hoor... Maar ach misschien willen jullie je mening ff geven haha. We zijn weer ff bezig met wat veranderingen in huis. Er komt nieuw laminaat en ik ben hard aan t denken over ander zit meubilair... Ik, persoonlijk, zou een hoekbank heel mooi vinden. Ik las ooit dat een hoekbank een ruimtewinner is, wat vinden jullie? Ik heb er echt geen ervaring mee namelijk. We hebben namelijk echt een heeeele kleine woonkamer! hier ff 2 foto's: 1e foto: ik heb een hele mooie hoekbank gezien in dezelfde kleur als de stoelen.. Lederen bank in ecru kleur dus. Maargoed op de 2e foto kun je dus een beetje de woonkamer zien.. Wel een oude foto, de salontafel is inmiddels vervangen voor een witte, stoel staat anders, spulletjes zijn anders gezet/vervangen... maargoed dat zijn geen belangrijke dingen. Ik zit ook te twijfelen of ik echt een hoekbank neem, of zo'n bank met zo'n chaise longue er aan. Nouja hopelijk krijg ik wat goed advies haha.
wij hebben een hoekbank, en als ik eerlijk ben, ik zou geen ander willen. We hadden hiervoor en 2 en 3 zits, niet alleen kost het veel meer ruimte, ook zaten mijn man en ik zelden gezellig samen op de bank. Nu met onze hoekbank kruip je veel makkelijker bij elkaar en heb je alle ruimte dmv de L vorm. Dus ik zou het je aanraden. Nadeel is dat je niet zo snel of makkelijk de meubels kan verschouwen of anders zetten. Staat die, dan staat die goed en laat je het beter zo. Maar met een kleine kamer verplaats je de meubels toch minder snel lijk mij
Je zou kunnen kiezen voor een bank met chaise lounge! Eventueel 1 plekje met rugleuning en de rest dan die chaise lounge. Wij vinden het zelf ideaal en hebben nu een nieuwe bank gekocht ook met 1 plek rugleuning en verder die chaise lounge!
Wij hebben een u-bank, dus nog wat groter dan een hoekbank. Hij is eigenlijk wat te groot maar toch zou ik geen andere willen