:x:x:x Sinds ik mama ben ga ik nog heeeeel zelden uit. Nu had mijn vriend vip kaarten voor een feest gister in Culemborg ( house in motion). Wij waren er rond 1u in de nacht, konden natuurlijk niet bij de tent in de buurt parkeren dus de jongens die parkeerwachtertje spelen zeiden: 100 meter verderop een terrein waar je je auto kan neerzetten. lekker samen gedanst, gefeest, gedronken, gelachen...kortom: eindelijk weer eens tijd samen en voor elkaar. We hadden er meer van verwacht, viel beeeetje tegen maar hebben t gwn gezellig gemaakt. Vanaf half 4 zeiden we al zullen we gaan maar bleven toch nog dansen en hangen Uiteindelijk half 5 lopen we naar de auto en zien mensen vloeken en schreeuwen en druk doen op t terrein dus wij denken..tjah dronken. Komen we parkeerterrein opgelopen zie ik overal glas aan diggelen liggen en t was een groep die er stond uit Eindhoven met mededeling: ze hebben onzze ruit stukgemaakt en van alles uit de auto meegenomen. IK loop stukje sneller naar onze auto in zelfde rijtje en ja hoor rechterraam aan diggelen en dashboard helemaal overhoop gehaald, alles door de auto gezaaid en spullen meegenomen :x !!! Overal glas, in de auto, buiten, bij t raam allemaal scherven en zo waren er naast onze auto nog 4 autos de klos met raam aan diggelen en spullen ontvreemd.... Politie bellen, verzekering bellen, glasservice bellen , terug naar tent vuilniszak en tape vragen om af te plakken etc etc etc... uiteindelijk 6u thuis, half 8 me bed in en 8u er weer uit voor de baby dus ik heb nog geen oog dichtgedaan sinds gisterochtend 8u dat ik wakker werd. Ppfffff wat zijn wij pissed en boos en kwaad, ga je eindelijk een keer uit, heb je een leuke avond..goede start slecht eind!!! Snap werkelijk niet wrm mensen diet doen, hoe zouden ze t vinden als t bij hun gebeurd? BLijkbaar denken ze daar niet over na, als ik ze had betrapt jongen had ik t wel geweten !!!! Dus ons avondje uit is uiteindelijk een duur grapje geworden Vriend moest werken die kan vandaag niet werken daardoor, zoontje bij oma kunnen we niet ophalen , moet dan gebracht worden, van alles regelen voor dingen die ontvreemd zijn, extra uitgave voor raam maken...jaa wij komen niet over onze boosheid heen. En er waren ergggg veel marrokanen op t feest die al ruzies zochten met velen en buiten hangen... alle personen vd andere autos zeiden gelijk: willen niet rasistisch doen, maar 90% KANS dat hun t waren, zelfs de parkeerwachters zeiden het... ja ik kan niet oordelen of veroordelen, enige wat ik zeg is: wie t ook waren, ik hoop dat het ze 3x erger overkomt!!! Zoooo srry hoor voor me lange verhaal zo vroeg op zondagochtend , maar ben erg verdrietig en boos tegelijk.... Je kan toch gewoon met je poten van andermans spullen afblijven:x Ik vind zulke dingen echt aso en respectloos en jullie? Ik kan niet eens leuk terugkijken op me avondje uit met me mannetje en baal vd exrtra kosten die komen kijken nu. Stelletje klootzakken !!!
Heel lullig dat dit is gebeurd maar kom op zeg niemand heeft gezien dat het ook daadwerkelijk de Marokanen zijn geweest dus aub beschuldig niet voor je het zeker weet.
uuhmm als je goed hebt gelezen zie je dat ik dat niet was maar de anderen die ook de dupe waren en de parkeerwachters Ik oordeel en veroordeel nooit... laat t altijd aan god over En mensen zijn nou eenmaal mensen en zitten er op de wereld zat tussen die wel met een vinger wijzen....
sorry dacht dat je zei dat je 90 procent zeker wist dat hun het hadden gedaan tis nog vroeg Maar er stonden parkeerwachters horen die niet de wacht te houden over de auto's??
krijg je die kosten niet terug van de verzekering dan? of lagen die spullen in het zicht? balen joh. (snap alleen niet zo goed waarom je de mening over de marokanen hier neerzet als je m niet deelt) hoop dat het gauw geregeld is.
Ik zou ook echt heel erg boos zijn, maar wat maakt het uit of het Marokkanen waren? Niemand heeft zoiets te doen. Als het waarschijnlijk Nederlanders waren geweest had je dat dan ook op zo'n manier gezegd? Nederlanders kunnen ook heel vervelend zijn
@ umm: die stonden dus in de lange straat waar de discotheek was en die was vol dus moesten we 1oo meter verderop links op een terrein ( mt vele anderen) en daar stonden de wachers niet @Yelice, ik heb nog nie eens geslapen hihi geen prob ja die hielden met 6 man de wacht in de straat voor de disco, ons terrein was onbewaakt @cherie: spullen lagen in dashboard en niet in t zicht. Geen idee over vergoedingen, moet vriend aan zijn verzekering vragen... en ik heb t verhaal neergezet zoals t is gegaan dus ook t stukje over vooroordeel, al deel ik die mening niet t gaat nu niet over dat die mensen marrokanen noemden, maar onze verdriet ...
Wat een sh*t einde van een gezellig nachtje uit!:x Dit topic zal nu wel waarschijnlijk op een heel andere discussie uitlopen....
Wat ontzettend vervelend zeg, heb je een heerlijke avond weg eindigd het in zoiets. Ik hoop dat je het geld terug krijgt van de verzekering en de schade verder nog enigzins meevalt. Maar je opmerking over Marokanen vind ik in deze een beetje ongepast. Je had het beter niet kunnen noemen want nu lijkt het of je ze veroordeelt, alleen al door te melden dat anderen dat dachten. In mijn ogen doet dat er niet toe. En wat ik ook een beetje vreemd vind is dat je man nu niet naar zijn werk is. Jullie waren anders om half 5 vertrokken vanaf het feest en nu om 6 uur. Die anderhalf uur maken toch niet zo veel uit? Dat moet je natuurlijk van te voren bedenken dat je aan het werk moet en dan moet je het niet zo laat maken. (maar misschien mis ik iets in het geheel, dat kan natuurlijk ook.)
@ snoopy: ik ben zelf buitenlander( een turkie) dus al waren t nederlanders, tunesiers, afrikanen, surinamers, had ik dat ook genoemd want ben zelf turks en staan niet ver af van de marrokanen dus hun zwart maken? nee hoor .... nogmaals: ik heb t verhaal precies neergezet hoe t ging en wat er gezegd is allemaal... maar niemand hoeft door te gaan over marrokanen gedoe want daar gaat dit topic niet over maar over onze verdriet dus discussie over wrm dan gezegd, vooroordeel etc etc doet hier niet aan de orde want dat is t onderwerp niet.
jaa joh ! Snap jeee, kijk wara t over gaat en kijk waar iedereen elke keer mee komt terwijl ik t al tig keer heb uitgelegd maarjaaaa
Snap je boosheid volkomen maar denk dat de meeste hier nu zullen vallen over die alinea over de Marokkanen, beetje jammer en onnodig ook natuurlijk: je weet het niet zeker. Het zijn inderdaad klootzakken maar het kunnen witte zwarte groene gele klootzakken zijn, de schade wordt daar niet meer of minder om en waar waren inderdaad die parkeerwachters Hoop dat het allemaal snel geregeld is, rustig aan verder
iedereen moet van andermans spullen afblijven, maar ik snap niet waarom je dat marokkanen verhaal naar de verzekering hebt gestuurd? Daar kunnen ze toch niet mee, is toch geen politie die mogelijke daders opspoort. Ik snap best dat er onder de slachtoffers meteen gegist wordt naar de daders overigens, als het een ander groepje was geweest (van niet marokkaanse afkomst) die de hele avond al opstandig waren was daar ook naar verwezen denk ik. Maar voor het topic een beetje overbodig, dat wordt nu inderdaad een hele discussie.
Vriend moet maar ff goed bellen met verzekering hoe of wat, garage regelen, aangifte doen etc etc.. Over marrokanen: heb t al tig keer uitgelegd en ga dit niet blijven doen sryy Ik ben zelf turks dus veroordelen nee ik heb neergezet wat er gezegd is, vond t zelf ook schokkend dat mensen 90% zeker wisten dat hun t wel ff waren, maarja ik beslis niet wat anderen denken of zeggen he. En waarom is t vreemd dat mijn vriend niet kan gaan werken? Hij kon zelfs naar een afterparty als die er was, hij begint as 18u en die kan zelfs zonder te slapen gaan werken dus t gaat niet eens om slaaptekort dat ie niet gaat werken maar omdat ie van alles moet regelen en moeilijk zonder ruit kan rijden. mensen mensen mensen, er word van alles geroepen zonder te weten waarom Weten we nog waar t topic overging of word t weer zoals vele topics een discussiepunt? Zit daar dus totaaaaal niet op te wachten
Er waren erggg veel marokkanen dus iedereen zei: 'die zullen het wel gedaan hebben'. ?????? Er waren vast nog veel meer Nederlanders, dus dat zou dan logischer zijn he... Anyway, klote dat je spullen weg zijn en dat dat (logisch) je avond heeft verpest.
waar lees jij dat wij tegen de verzekering hebben gezegd dat t marrokanen waren? We zijn echt niet achterlijk hoor, je belt om te vragen over je ruitschade, niet om te melden wie t mogelijk geweest is, want dat weten we niet !!! Kan idd alle kleuren zijn wie t waren en van elke cultuur !! Mensen aub, blijf bij t topic waar t om gaat, dat we beroofd zijn en schade hebben opgelopen midden in de nacht na een leuke avond, ga niet door over ja noemen was overbodig, ja vooroordeel marrokanen, zoek geen discussie Voor de .... keer: ik ben zelf een TURK
Als je zelf een Turk bent dan weet je toch ook hoe irritant het is als mensen meteen roepen dat het waarschijnlijk wel 'die groep Turken oid' zouden zijn geweest. En het is nu 10 uur, je vriend heeft vanaf nu nog 8 uur om iets te regelen zodat hij aan het werk kan. Maar goed, vind het allemaal wel klote voor jullie. Sterkte.
Wahahaha inderdaad vaker gezien hier de laatste tijd. Ieder topic word eerst aandachtig geanalyseerd en zin voor zin ontleed. Kijken of er iets is om je op te aan te vallen of aan te spreken ... zo kan alles uit zijn verband getrokken worden en kan er eens flink gereld worden.