ik merk dat buikdansen steeds populairder wordt in Nederland, ik ben benieuwd wie er hier allemaal kunnen buikdansen? ikzelf buikdans al sinds zeer jonge leeftijd (geloof dat ik 6 of 7 jaar was)
euhm.... ik kan het niet zelf maar met behulp van m'n meisje kom ik een heel eind! Ze laat me buik alle kanten opgaan maar ff serieus nee ik kan het niet sta ook altijd met open mond te kijken hoe sommige vrouwen dat doen
tja de kunst is om het gedeelte onder je navel te kunnen bewegen zonder dat je bovenste gedeelte meebeweegt het vregt wat oefening maar is niet zo moeilijk hoor!
wist je dat ze in egypte vroeger bevielen dmv buikdansen (ben benieuwd hoe dat eruit gezien moest hebben)
als ik net zo moet schudden dan met mn (.)(.) als shakira is mijn honger over.... neuh geloof niet dat ik ga buikdansen. Zou dan eerder gaan paaldansen, erug goed voor je spieren.
Een aantal jaren geleden (denk een jaar of 4) heb ik samen met mijn moeder een buikdans cursus gedaan, elke week een avondje! Das nog best pittig, maar wel leuk om gedaan te hebben!
Ik heb vorig jaar een buikdans cursus gedaan ... Het is ontzettend leuk om te doen , maar niet gemakkelijk ! Eigenlijk zou ik er mee doorgaan , maar door geld gebrek moeten stoppen Misschien aankomend seisoen weer Wat trouwens ook leuk om te zien is , is het verschil tussen de dansen in verschillende landen . In Egypte dansen ze heel ingetogen zeg maar , terwijl de marrokaanse vrouwen juist heel uhm , enthousiast ( weet even niet hoe ik het anders moet uitleggen) met veel handbewegingen dansen . Turkse vrouwen heb ik nog niet zien dansen helaas .... Groetjes Joyce
ik was in de leer! maar naar mate mijn buik groter werd Na de bevaling gelijk weer aan beginnen! Krijg ik snel weer mijn taille terug. begon steeds soepeler te worden maar zal dadelijk wel weer opnieuw moeten beginnen
Ik buikdans ook van kleins af aan.. Volgens mij is het ook iets wat "Oosterse" vrouwen in hun genen hebben. Ik heb nooit een cursus gedaan ofzo, ik kon het gewoon (wat klinkt dit kapsones zeg, hihihihi).