Pffff met je neus op de feiten gedrukt :D

Discussie in 'De lounge' gestart door Delta, 15 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Ik deed daarnet de deur open omdat ze een (zwaar) pakketje kwamen brengen voor mijn vriend. Aardige mannen hoor, maar zegt die ene; ik til het wel naar boven voor je want jij bent uuh.. zwanger.

:$:$:$

Bedankt! Haha :)

Moest ff kwijt, best wel erg, oké, ik had een slobberjurkje aan en mijn buik is best bol nog en het lijkt ook soms of ik nog 6 maanden zwanger ben.. Verder ben ik niet heel dik, gewoon stevig, maatje 42. Maar leuk is anders!

Herkenning? :cool:

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Haha nou 1 keer gehad en was zwaar chagrijnig maar bleek achteraf wel onverwacht zwanger te zijn.

3. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    autsj! agh ja lekker laten lullen haha.. weet niet wat ik er anders op moet zeggen ;)

Ik heb het zelf niet meegemaakt, wel een keer een snuggere opmerking gemaakt.. Dame tegenover ons WAS zwanger van een tweeling, ik zag dr lopen.. keek naar dr buik.. en zei: zozo het gaat al opschieten he!!!:D uhm ja, vorige week zijn ze geboren...:$

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Haha oh god, dat zou echt mijn humeur verpesten geloof ik... Gelukkig kun je er om lachen :)

Heb het zelf niet meegemaakt. Wel feliciteerde mijn werkgever laatst iemand met haar zwangerschap, en je raad het al... ze was helemaal niet zwanger :)
    Ik zeg echt nooit iets tegen een vrouw over een zwangerschap als ik niet 200% zeker ben dat ze ook echt zwanger is hoor.

5. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ook wel eens gehad, vond ik niet leuk. Maar ik werd wel zodanig met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik toen ben begonnen met afvallen! Was in mijn geval ook echt wel nodig.

6. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hier was ik net terug van verlof en had een jurkje aan boven een skinny en die combi had ik tijdens m'n zwangerschap ook vaak aan. Zegt er een collega (een oudere man) heel hard op de gang: "Zo, wat zie ik? Ben je weer in blijde verwachting?"

Dus ik zei: "Euh nee, het is gewoon nog niet helemaal teruggeveerd hoe het zat, haha" (als een boer met kiespijn)

Maar ik heb die kledingcombi pas weer aangetrokken toen ik opnieuw zwanger was!

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Vervelend!
    Ik heb juist dat mensen me heel raar aankeken toen ik pas net 2 maanden geleden bevallen was.
    Zo van jij net een kind van 2 maanden? Alsof ik dan stond te liegen of iets. :p Ook heuuuul irritant.

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oei.. :(
    Dat zou ik ook niet leuk vinden om te horen..

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik een keer tegen een kennis die wat dikker was geworden: goh, wat leuk dat je zwanger bent, wanneer komt de kleine? en het antwoord: ik ben niet zwanger, wij kunnen geen kinderen krijgen. Echt ik kon wel door de grond zakken, vond het zo erg dat ik dat gezegd had, gelukkig was ze totaal niet boos op me, ik heb wel 5 x mijn excuses gemaakt!

Dus je begrijpt dat ik dit dus nooit meer tegen iemand durf te zeggen, tenzij ze er zelf mee komt.

10. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Wat heb je gezegd tegen de heer in kwestie, TS? :)

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja, toen ik nog in de kapsalon werkte had ik dat. Ik heb alleen een buik, (echt frustrerend)
    Door zoveel klanten gefeliciteerd... Kon er wel om janken. ;)

12. Delta

Delta Niet meer actief

Ja het was best wel erg, hij zei het woordje zwanger nog niet, maar keek naar mn buik en mocht niet tillen van hem.
    Ik zei er niks op trouwens, haha..

Ik moet ook een beetje afvallen ja, het lukt gewoon niet, heb enorme honger hele dag, ik eet gewoon bruin brood en fruit en groente. En snoep nou niet overdreven veel

13. Delta

Delta Niet meer actief

Het lag trouwens ook wel echt aan dit jurkje, in andere kleding zie je dat niet zo. Ik draag dit jurkje overigens alleen binnen en niet buiten :D probeer het zoveel mogelijk te verbergen als ik buiten ben, maar binnen.. boeit het me niet veel

14. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik had gebaald maar die mannen mooi dat zware pakket omhoog laten slepen inclusief evt. alle andere zware dingen die ik op dat moment had kunnen bedenken die nog omhoog moesten :D

15. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    Zou dat ook niet zo leuk gevonden hebben.

Maar zou er niks van zeggen en die man lekker dat zware pakket laten tillen. Scheelt mij dan weer hihi

16. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    ja paar keer dat mensen dachten dat ik zwanger ben.... en bedankt.. haha ben eraan aant werken ;)

17. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Toen ik het ziekenhuis verliet na de geboorte van onze dochter liep ik een vage kennis tegen het lijf die mij vroeg ' De baby nog niet geboren? :x
    Hij had mijn man met de maxi-cosi zeker niet gezien...

Hij had wel wel gelijk hoor, had ook nog een enorm lijf en vond het eigenlijk lulliger voor hem dan voor mezelf, want hij keek zo raar toen ik naar de maxi-cosi wees met de baby erin.

Is gelukkig wel allemaal weer goed gekomen.

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Voorheen wel ja, toen ik 115kg woog.
    Vroegen ze elke x of de 2e al op komst was..
    Euhmm... nee het vet vd eerste zit er gewoon nog aan! Dat gaf ik dan vaak als reactie.
    En dan stonden hun juist met een kop als een boei! :D

19. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik heb zoiets gehad na mijn miskraam. Ging weer aan het werk en client zei "je begint al goed te groeien he" mevr wist niet dat het fout was gegaan. Was wel even pijnlijk. Ben overigens stevig van mezelf.

20. Amare

Amare Niet meer actief

Ik ging naar een crematie en ging de weduwe condoleren, waarop zij heel enthousiast een hand op mijn buik legde en zei: ohh wat leuk het groeit al goed hè! Heb maar gezegd dat het de oorzaak is van een Bourgondisch leven en wij voorlopig nog niet aan kindjes dachten.
    Klein detail was dat er een hele hoop bekende op de crematie waren en ik dus weken nadien nog de vraag kreeg of ik zwanger was;)

Deel Deze Pagina