Interieuradvies, wat kost zoiets? En wonen naast een BN-er, nadelen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Luppy, 5 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Gio Latooy zeker :p

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.716
    18.812
    113
    Vrouw
    Vlogger G koopt huis in Google en je hebt hem hoor. Al kocht hij dit huis niet gisteren ofzo e. Dat is al van vorig jaar.
    En als je dan naar Funda klikt (als je het huis wil zien) vind je ook al snel het huis met zitkuil baksteen en verwilderde tuin:roflmao:.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja ik dacht ook aan Gio...maar ik dacht dat daar al nee op was gezegd.

Gio kijken wij hier niet echt naar.

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.882
    5.174
    113
    Home
    Haha ik dacht aan gerard joling:D
    Maar aangezien haar kinderen fan zijn zal het wel die vlogger zijn die mij niks zegt haha

citroenrasp vindt dit leuk.
  5. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.419
    21.812
    113
    Haha ik ken volgens mij geen enkele vlogger! :o:

Waarschijnlijk kennen veel kinderen die niet eens meer, of is dat tegenwoordig ook nog steeds een BN'er? Gordon kan ook nog. :roflmao:

Anna009 vindt dit leuk.
  6. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Nog nooit van die knul gehoord, maar hij heeft het goed voor elkaar! Als jullie Gio bedoelen dan , die uit Krimpen :roflmao: Als ik vlug in Google kijk, zie ik dat het erg duur wonen is. Wat een geld voor een hoop oude zooi zeg :| Dan heb je nog tonnen nodig om er het zelfde moois van te maken als Gio.

7. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.850
    4.104
    113
    Die hebben volgens mij geen overburen daar.
    Maar die is het ook niet.
    Wij zeiden wel al 'arme buren' die ertussen in wonen. Maar ze kennen elkaar blijkbaar al lang en het schijnt geen probleem te zijn dat hij er naast gaat wonen.

bosi333 vindt dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Het is toch juist logisch dat als je een heel huis renoveert je eind van de rit geen 2000 euro voor lampen over houd?

MinnieMouse94, Huismuisie en Roos12 vinden dit leuk.
  9. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ik denk dat het bij deze persoon misschien wel vaker drukker kan zijn. Juist omdat tieners zo gek op hem zijn. Volwassenen zullen niet meer bij een bn'er voor de deur gaan liggen hoop ik. Dus juist bij een Gordon of gerard zou het wat dat betreft geen probleem zijn. De buurt went er wel aan.

Maar tieners gaan misschien nog wel een vlogger opzoeken..
    En hij geeft zijn adres gewoon prijs dus niet echt moeilijk te zoeken.

Aan de andere kant zal zo'n vlogger ook niet eeuwig bekend blijven. En ligt het er echt aan of je zijn huis ziet vanaf je evt nieuwe huis.

10. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Nu ben ik dus nieuwsgierig naar die gordijnen. Big smile

11. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    En een levensgrote koffiemolen... ;)
    Of kan iemand mij vertellen wat die bak met korrels en wagenwiel in de woonkamer zijn? Bijzonder...

owly vindt dit leuk.
  12. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Ik vond de keuken en vloer er niet eens zo slecht uitzien. Dat zou je dus ook kunnen laten zitten en later doen. En die kachel is super gaaf!
    De slaapkamers zien er ook niet heel slecht uit maar de grootste kostenpost gaat het aanleggen van cv zijn. Als je ook vloerverwarming wil en dus de hele vloer moet slopen dan is het helemaal een duur geintje!
    Wat betreft die vlogger: wij kunnen alleen maar dromen van zn vrijstaand huis met veel privacy in je tuin dus ik zou er geen problemen mee hebben. Je zit even ver van elkaar vandaan waar hier minstens 10 huizen tussen zitten. Niet dat je alles kunt vergelijken maar ik denk dat het wel meevalt. Zn vlogger heeft veel jeugdige fans dus ze zullen niet van ver komen om hem te bewonderen want ze hebben over het algemeen alleen een fiets tot hun beschikking denk ik. Ik denk dat je meer last hebt van iemand die volwassenen aantrekt. Daarnaast zal hij ook graag zn privacy willen en dan zwakt het na een tijdje wel af als ze niemand treffen.

13. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Huh. Ze benoemt het in haar titel en begint haar openings post ermee als eerste probleem punt, dat noem ik niet 'losjes'

14. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.850
    4.104
    113
    Ik ben ook benieuwd naar de 'vijver' wat de plannen daarmee zijn:p

Syane vindt dit leuk.
  15. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    En ik zou qua verwarming kijken naar infra rood panelen! Dat is elektrisch, dus hoef je geen CV leidingen enz aan te leggen. Ook fijn bij de zonnepanelen misschien!

16. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ik denk dat de strekking van mijn post duidelijk is. Als je inhoudelijk gaat kijken en de post letterlijk uitpluizen, dan heb je een punt. Maar dat was mijn punt niet :)
    Wat wil je nou eigenlijk zeggen?

17. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Wij wonen twee deuren van een BN'er vandaan. Onze kinderen zijn super goed bevriend. Nog geen "last" van zijn bekendheid gehad. samen met buren van de andere kant hebben we nu een fijne vrienden/burengroep. Zo zijn de mannen nu met elkaar tegels in de tuinen aan het leggen en hebben we spontane bbqs en altijd oppas achter de hand. Maar er is natuurlijk wel een verschil tussen Nederlandse zanger of een prof. voetballer.

Magnolia29, Bailey07 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  18. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Dit valt echt alles mee hoor.. Wij wonen in de straat en hebben totaal geen overlast van zowel Milan als Enzo. Enzo zijn auto is ook best wel heel erg opvallend, maar ook als die er staat is het niet druk hier hoor.

GossipGirlxoxo, Magnolia29 en olleke vinden dit leuk.
  19. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.850
    4.104
    113
    Oh mijn kinderen zouden jaloers zijn:p

Maar denk dat het al snel heel gewoon is inderdaad en het niet meer opvalt verder.

20. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ze zijn van Maison Pierre Frey. Pinterest we maar eens op. Het is niet echt doorsnee allemaal maar nogal uitgesproken, maximalistisch en eclectisch.

Deel Deze Pagina