Nou ja, ik dacht dat regel ik even... mijn kinderen gaan vanaf 1 september 2 dagen naar het kdv in plaats van 1 dag. Dus ik dacht, ik regel even de toeslag, want die gaat dus ook omhoog neem ik aan. Maar ik kan op Toeslagen voor vanalles kiezen, van 'ik krijg er een kind bij', 'de kinderopvang stopt', 'er is iemand overleden', etc etc. maar gewoon niet: 'mijn kinderen gaan meer uur naar het kdv', ik zit al een half uur te zoeken hoe ik dit moet aanvragen, maar het staat er gewoon niet bij. Iemand hier recent ervaring mee en mij even op weg kan helpen?!
Ja dat dacht ik ook, maar dan kun je alleen de adres gegevens van de kinderopvang wijzigen. Of doorgeven dat je kind stopt.
Dan moet je kiezen voor de middelste optie De gegevens van de huidige kinderopvang wijzigen. Volgens mij kun je daarna aangeven wat er wijzigt, dus ook het aantal uren.
Ok, dank jullie wel... als je inderdaad klikt op 'gegevens kinderopvang wijzigen', kun je ook voor het aantal uren kiezen. Het staat er wel onduidelijk zeg, ik zat al meerdere malen in dat scherm, maar het lijkt in eerste instantie of je alleen het adres van de opvang kan wijzigen. Maar het is gelukt, dank jullie wel!!!!