Over minder dan 2 maanden tik ik de 30 aan (huilt even hard). Mijn man vroeg wat ik voor mijn verjaardag wilde hebben. Dit is natuurlijk verschrikkelijk luxe maar ik weet gewoon geen cadeau. Wij doen altijd vrij gek met cadeau’s dus mag wat meer kosten. Ik heb alle electronica wat ik wil, ik wilde graag de tiffany’s tas maar mijn man weigert tassen te kopen want ik kom er in om , we gaan regelmatig weekendjes weg of op vakanties en komen met regelmaat in de Spa. Wie weet er een leuk origineel cadeau?
Ik heb dat ook en ik heb besloten dat ik met mijn familie (ons gezin + nog meer familie) een dagje naar de Efteling ga en daarna uiteten. Ipv cadeaus mooie herinneringen maken.
Ik ben ook voor dingen doen ipv nog meer spullen. Misschien een mooi moment om te reflecteren op wat je nog zou willen in je leven in het algemeen? Misschien past daar een mooi cadeau bij. Een cursus lijkt mij persoonlijk leuk, een kookcursus bijvoorbeeld. Of Italiaans leren, of leren schilderen. Maar daar moet je wel tijd voor en zin in hebben. En dat je regelmatig weekendjes weg gaat betekent toch niet dat je het voor je verjaardag niet alsnog kan vragen eigenlijk? Geen bestemming die nog op je wishlist staat?
Ik wilde inderdaad ook zeggen dat je misschien beter herinneren kan gaan maken. Als je qua spullen iets wil hebben, kun je het zo kopen, dus daar zit de 'waarde' niet in.
Abonnement op de sportschool? Of een personal trainer voor een jaar? Anders ga je zelf mee om die tiffany’s tas te kopen? Weet je zeker dat je de juiste krijgt.
Een diner in een goed restaurant. Toch dat weekendje weg, naar een mooie bestemming. Heb je geen hobbie? Daar materiaal voor nodig? Een leuke cursus, fotografie/talen/instrument Iets nieuws leren en daar een cursus ofzo voor krijgen, zeilen, snowboarden, duiken!? Oja en alvast gefeliciteerd!! (Vond de 30 aantikken ook verschrikkelijk, maar ik weet nu dat je leven gewoon verder gaat en het allemaal wel mee valt)
Toch een weekendje weg. Met of zonder rest vd Fam. Grote verjaardagen moet je vieren vind ik. Doe anders iets wat je normaal niet zou uitkiezen
Ik zou ook met z'n allen (of alleen met je partner als je dat leuk vindt) iets gaan doen. Als je alles al hebt, dan zit de waarde inderdaad niet in 'nog meer', naar mijn idee.
Als je alles al hebt hoef je toch niet persé een cadeau te krijgen? Ik zou ook een schenking aan het goede doel doen of niks willen dan. Je gaat toch niet iets kopen om het kopen? Dat vind ik altijd zo raar (en begrijp me niet verkeerd, ik houd van shoppen).
Thanks dames! Armbanden heb ik al, en weekendjes weg staan al zo veel gepland dat er geen plek/tijd is voor is. Wij gaan naar Nederland en ik ga een ruimte huren om mijn verjaardag met familie en vrienden te vieren dus dat kan ook al niet. Een workshop vind ik opzich een leuk idee. Ga ik eens over nadenken wat precies! En een abo op een sportschool is niet nodig we hebben een grote sportcentrum waar gratis gebruik van gemaakt mag worden. Incl trainers