interieurstickers?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tulp21, 31 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Weet iemand waar ik zo'n soort interieursticker kan krijgen of waar ik eentje kan laten maken?

Ik wil voor mijn zoontje op 1 wand het liefst de polo teken van Ralph Lauren hebben. Nu zag ik hier: Behang Esta Home Sports League 115630 Polo - kleurmijninterieur.nl
    deze polo figuren maar is alleen verkijgbaar op behang en vind het dan te druk als ik overal die figuren zie staan. Wil er maar eentje in het groot. Nu hebben zij helaas geen polo figuren bij interieurstickers en zoek er dus naar. Iemand die me kan helpen?
    Fotobehang is geen optie aangezien ik dat erg duur vind voor de maat die wij nodig hebben en erop tekenen heb ik ook geen zin in :)

alvast bedankt. :)

2. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Zelf erop schilderen geen optie? Is goedkoop:)

je kan het plaatje aan een drukkerij geven zeggen wat je afmeting is en dat overteken op het behang en schilderen ;)

3. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
  4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@ Kimm: Nee is het hem juist, wij willen niet gaan tekenen stickers zijn wat gemakkelijker :)

@Ilseroc: dankje voor de site. Alleen hier krijg je alleen woorden ik moet een figuur hebben ;) maar die site kan ik wel weer goed gebruiken voor andere dingen thnx.

5. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
  6. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    staat ook op de site, we maken ook teksten en afbeeldingen op maat ;)

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@veraenroy: dankjewel deze site was ik helemaal vergeten sla hem meteen op en ga er eens naar mailen. thnx :)

Deel Deze Pagina