Ja dat wil ik wel... dat was zijn antwoord..... helemaal happy en het gaat in september 2010 gebeuren....de precieze datum zoeken we nog uit...
Gefeliciteerd! Geniet vast van de voorbereidingen, die vond ik zelf bijna net zo leuk als de trouwdag zelf!
Joehoeee!! Gefeliciteerd!! Enne, wat alle dames hierboven zeggen, vergeet niet te genieten van alle voorbereidingen! Die duren langer als de dag zelf Haha, nee, meid, hartstikke leuk!! Knuf Sookie Oja, en jou mannetje natuurlijk ook gefeliciteerd! Hij boft toch maar met jou!
Gefeliciteerd!! Maar als ik het goed begrijp heb jij hem gevraagd? Zit er nog een romantisch verhaal aan vast ofzo??! *ben niet nieuwsgierig hoor....hahaha*
Dank jullie wel!!!!!!!!!!! @ mama 84 toevallig...leuke maand!!!! @Anniek leuk hoor lekker in de zomer! Hebben jullie al dingen geregeld? Hij is gisterochtend geopereerd en smiddags bij het bezoekuur gaf ik hem een ring omdat ik trots op hem was (hij is erg bang voor spuiten en dingen) en ik had daar in laten graferen wil je met me trouwen... Hij vond de ring helemaal geweldig en toen deed ie hem al om en zei ik je moet nog ff aan de binnenkant kijken. Dat deed hij en zei ja