oke dan zul jij het wel weten! En kijk eens op welke.nl of op Pinterest. Daar staan zuuuulke leuke ideeën op! Misschien ook een idee: die drie foto's van jouw kinderen op een steigerplanken achtergrond hangen. Ook gezien op welke.nl, erg mooi!
Ik heb niet alles terug gelezen maar wij hebben ook alle muren wit (9010) in ons huis in combinatie met één wand met kleur. Ik vind het dan verder niet kil, mits je het combineert met kussens op de bank en een mooi kleed. Maar terug naar de kleur die we op de wand hebben nu. We hebben vier kleuren gehad maar die we nu hebben is het helemaal! Het is een hele 'bekende' kleur: Flexa early dew. Google er maar eens op en je vindt mooie voorbeelden. Ik vind deze kleur persoonlijk heel warm en ook mooi passen bij wit/grijze interieurs.
Ik heb geen aandelen maar deze zaak laat zien dat grijs/wit met eventueel een kleur niet kil hoeft te zijn. Ze geven ook interieuradvies! Wij hebben hier ons mooie, warme, wollen kleed vandaan. Een perfecte basis voor ieder interieur | House of Mayflower
Vouwgordijnen en overgordijnen staan juist heel mooi! Anders krijg je (sorry wil niemand voor het hoofd stoten) zo'n aquarium effect. Ik heb het ook en ben er meer dan super blij mee Ideaal ook om ze af en toe dicht te hebben, zonder dat je veel daglicht mist.
Nooooo, je hebt ons aan het twijfelen gemaakt. Bedankt! we twijfelden namelijk over deze kleur. In het Flexa boekje op de interieurfoto ziet het er prachtig uit. Echter het kleurstaaltje er naast van deze kleur toont erg grijzig. Terwijl de fotos op google variëren van een blauwe tot groene uitstraling. Heb je misschien een foto van jou muur Wacht ik maak een foto dan snap je wat ik bedoel bij de bovenste twee googlefotos vind ik het weer te blauw ogen maar de fotos daaeonder daar is de kleur prachtig. Precies wat ik wil. Maar je bent het toch met me eens dat die kleur absoluut niet op de kleur uit het boekje lijkt. edit: you must be kidding me. Door de flits lijkt het dus wel op elkaar de flits maakt de kleuren wat warmer dan in real life.
Heb nu geen foto bij de hand maar het wordt echt als op de onderste foto! Echt meer grijs dan blauw. Wij hebben ook donkergrijze plavuizen en dan neigt hij nog eerder naar grijs-groen, denk ik. Hij is echt super mooi! Ik combineer het met wit maar ook met zwart. Soms ook nog wat pasteltinten als lichtroze. Kan er prima bij! Het mooie van deze kleur is dat het méér kleur is dan bijv. grijs maar ook weer niet zo nadrukkelijk dat je het met niets meer kunt combineren. Het is niet voor niets een populaire kleur geworden, natuurlijk . Ik zag hem zo vaak voorbij komen dat ik niet eens meer getwijfeld heb, en hem in een paar uur op de muur had zitten. Nog steeds super blij mee!
Die onderste fotos zijn echt early dew, de foto waar de kleur blauwer overkomt vind ik niet kloppen. Ik heb deze kleur thuis ook, na 1000 kleuren te hebben gehad kan ik wel zeggen dat deze voorlopig blijft.
Met deze kleur ga je trouwens een beetje richting de Scandinavische look waar ik helemaal fan van ben. Juist in die interieurs zie je dat wit niet kil hoeft te zijn. Ze combineren ook veel met hout. Blog update: : juli 2014 Even naar onderen scrollen voor twee foto's met Early Dew. De lamp op de foto hebben wij ook! Fan van Styling: bijzettafel two-tone Zuiver » blog.mliees.com Met super leuk tafeltje! Ook goedkoop te koop bij Leen Bakker/Kwantum etc. Die zijn ook op de Scandinavische toer. En die houten boomschijven zijn nu te koop bij de Action. Ook daar leuke Scandinavische accessoires. http://www.houseofmayflower.nl/media/catalog/category/vloerkleden_laag_rechthoek_.jpeg Vloerkleed wat wij hebben. Vloerkleed Limone. Van wol dus alle vlekken gaan eruit. Aan twee kanten te gebruiken. Ik wilde geen hoge polen want dat maakt het toch voller, is niet hygenisch... Dit is een heel strak vloerkleed wat toch warmte geeft. Ik ga nog iets gevaarlijks zeggen . Ik weet niet of jullie bewust voor een leren bank gekozen hebben? Als ik de foto zie van jullie woonkamer dan maakt voor mijn gevoel vooral die bank het erg kil en zakelijk. Een mooie stoffen bank met kleden en kussens maakt het veel huiselijker. Succes! En plaats vooral foto's ná het verven .
jaaaaa die foto's uit je eerste link had ik net op google gezien voordat ik jou post las. Op basis van die fotos heb ik besloten voor early dew te gaan! Waarschijnlijk ga ik morgrn al verven. Vooral de combo met die beige bank en de kussens is prachtig. Man wat baal ik van mijn bank zeg hebben die toen gekozen i.v.m. praktisch oogpunt (3 honden die veel verharen en de kleine die nogal graag alles af veegt aan dr bank) we hebben spijt van de zwarte kleur maarja het is wat het is. We waren wel al van mening dat als er weer eens een nieuwe bank komt dat het dan een lichtere en toch weer stoffen bank wordt. Ik denk dat de bank inderdaad de grootste dooddoener is.
Wij hebben volgens mij dezelfde vloer. Alleen wij hebben ipv witte voeg gekozen voor een licht grijze voeg. Dat scheelt al een hoop volgens mij. Verder hebben wij 1 wand in de kleur taupe en de rest van de woning in een lichte grijze tint, namelijk de kleur kiezel (flexa). Onze meubels zijn donker bruin. Inmiddels wonen we hier al 6 jaar dus onze verf is aan vernieuwing toe. Ik wil nu graag wat frissere kleuren en ben dus ook een beetje zoekende. Dus lees mee
Ik heb niet alles teruggelezen maar hier mijn idee. - Een groen muur achter de bank is mooi. - Muren en plafond absoluut wit laten en geen beige oid. - Koop gordijnen. - Koop planten. Grote planten met veel groen! - Koop mooie manden voor op de vloer, mogen ook groot zijn! - Koop accessoires, ik zie bijna geen accessoires.
misschien een tip: ga eens langs de carpet right o.i.d. voor een vloerkleed hebben wij ook gedaan voor ons kleed (3mx3m), uit alle soorten tapijt kunnen kiezen, en ze hebben alle soorten ook nog eens in meerdere kleuren. + ik vond de prijs echt gigantisch meevallen voor de omvang van het kleed...
Zo ik ben klaar met de groene (early dew) muren te verven. Wat een verschil al zeg! Heb er net ff snel de schommelstoel (donkerbruin/zwart) voor gezet met daarin een groot wit kussen met een printje en een oudroze gerafeld kussen. Ik ben fan! Vooral dat oudroze vind ik heel mooi. Morgen de randjes langs het plafond ff met een klein penseeltje doen aangezien de verf her en der onder de afplaktape is gekomen en dan verder met de verwarmingsbuizen lakken. @babyfg dankje voor de tip. Daar had ik helemaal nog niet aan gedacht. @patty82 wij hadden eerst grijze voegen die nagenoeg dezelfde kleur hadden als de tegels. Was best mooi, de vloer leek meer een geheel. Door problemen met de voegen hebben we ze eruit moeten krabben en zijn ze vervangen voor de witte voegen en ik moet zeggen dat we de witte voegen toch een stuk beter vinden. De kleur van de tegel komt meer tot zijn recht. Mar ook dat is smaakgebonden natuurlijk.
Jij bent heel goed bezig geweest . Laat maar een foto straks zien van het resultaat! Roze (oudroze/zalmroze) kan inderdaad prima bij early dew. Ik combineer het ook met die kleuren. Fijn dat de kleur zo goed bevalt!
Early dew is heel mooi! Hebben wij op de slaapkamer. Mooie, rustige en toch sprekende kleur. Ben benieuwd naar het resultaat!!
Graag jullie mening over het volgende: De muren achter de tv, "al ons later" en eetkamertafel (dus de gehele lengte) is op dit moment licht grijs. We twijfelen tussen: - licht grijs laten - ook in early dew (heb nog veel verf over) - lichte beige tint (soft pearl flexa) - lichte rozige tint (stylish pink flexa) De kleuren die ik noem heb ik vanuit de voorbeeldfoto's op de flexa website. hier zie je verschillende ruimtes gecombineerd met early dew en de gebruikte kleurnamen erbij. Vind je kleur - Onze collecties - Flexa Onder het bovenste kopje Creations. Dan de derde van boven en de tweede van rechts. Als je daar op klikt krijg je early dew. Dan zie je 3 kleine voorbeeldfotos waar je op kunt klikken voor meer info. Mijn vriend wil graag een lichte warme tint op de andere muren. (Plafond en de "raam"muren blijven wit). Echter weet ik niet of dit handig is aangezien de grijze kleur van de vloer dan nergens in terug komt. Of ik moet lichte grijze gordijnen pakken? Op internet wordt early dew immers veel gecombineerd met licht grijze stofjes en accessoires. Dus graag weer jullie mening wat jullie in dit geval zouden doen.