Interieurstyliste/iemand die ik wat vragen mag stellen inzake kleurgebruik?

Discussie in 'De lounge' gestart door ashleyp, 9 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

1 feb 2008
    234
    0
    0
    Ik ben benieuwd!

2. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

1 feb 2008
    234
    0
    0
    Nog niks??..

3. misa

misa Niet meer actief

Ja ik kijk ook al steeds even...! :)

4. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Oh wat erg. Sorry dames :)
    e.e.a. is hier nogal in de soep gelopen waardoor het allemaal veel langer duurt/duurde.
    Ik moet steeds alles savonds na werktijd doen dus het zijn telkens maar kleine stapjes vooruit.
    De grijze murem had ik al deels in soft pearl geverfd. Ik vond het niet mooi dus die moesten helemaal over met een andere kleur.
    toen alles geverfd was wilden we kastjes aan de muur gaan hangen. Bij de ikea oohangsysteem van besta gekocht voor de kastjes van besta. Zou dus moeten passen. Nou niet dus, blijkt die serie te zijn vernieuwd en de oude kastjes niet op de nieuwe ophangsystemen te passen.
    Toen heb ik een dag plat gelegen met hele heftige hoofdpijn.
    Vanavond op kraamvisite geweest.
    Nog een avond niks kunnen doen omdat we bij opa zijn langs geweest die ligt in het ziekenhuis.
    Toen wilden we eindelijk de gordijnen gaan ophangen die we al hadden gekocht. Dat ging niet. We hadden er geen rekening mee gehouden dat de verwarmingen uitsteken. Dat zou betekenen dat de gordijnen een flink stuk de kamer in komen wat ten eerste de ruimte een stuk kleiner maakt en ten tweede de gordijnroede over de tv kast heen steken wat dus niet uit ziet omdat we het gordijn er dan telkens achter moeten proppen.
    die zijn we dus gaan ruilen en nu hebben we achter houten jaloezien en voor zijn we gisteren begonnen met het ophangen vam paneelgordijnen.

Dus al met al een flinke vertraging. Ok durfde al geen update te plaatsen want dan komt dit topic naar boven en dan denken jullie heeeej fotos maar dan moet ik jullie weer teleurstellen.

Morgen worden de laatste panelen opgehangen en dan beloof ik dat ik echt fotos zal plaatsen :)

5. misa

misa Niet meer actief

Hahaha maak je niet druk meid! Is vooral voor jullie balen dat het nog niet snel vordert. En wat vervelend van je opa.

Nou succes met alle geklus, we zien het wel tegemoet!

Hier kriebelt het ook heel erg, maar ja even wachten. We gaan bijna een weekend weg, kost ook geld. We hebben nog paspoorten nodig..... Ai wat duur! Dus de muren moeten even wachten hier!

6. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ach, met een kleintje.. Gaat het klussen ook niet zo makkelijk.
    Wat normaal een dagje duurt, kost nu een weekje.

7. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

1 feb 2008
    234
    0
    0
    Fijn hè dat klussen in huis! 😋 herkenbaar probleem, heb hier al drie weken behang liggen om 'even' kamer van dochter te veranderen.... 😉
    Ik wacht rustig af!!... Succes met de laatste klusjes

8. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Ik moet zeggen, ben deze week bij haar thuis geweest (ben haar zus) maar het is echt heeeel mooi geworden :D ofja wat ze toen al af had! zou het zo zelf ook wel willen hoor!

9. Deliana

Deliana Niet meer actief

Nou je houdt ons wel in spanning hoor :D

Ik zit zelf te denken aan Early Dew, maar ben bang dat het wat donker is voor ons, dus ben wel benieuwd naar het resultaat.

En herkenbaar hoor.... Klussen zit uiteindelijk altijd tegen.... Ik zou zondag ochtend de hal "even" schilderen. Het dekte voor geen meter, man gooide per ongeluk de verfpot om, en zoontje liep tegen de net geverfde muur aan.... Ipv een ochtend was ik pas om 22:00 klaar :cool:

10. misa

misa Niet meer actief

Te donker? Wij denken juist aan die kleur om het niet te donker te maken. :p

Ja meestal valt het tegen qua tijd en werk he...! Al hebben wij laatst een muur geschilder op zoons kamer. Ging juist allemaal heel voorspoedig. S'ochtends gedaan, eind vd middag mocht de tweede keer al. Volgende ochtend alles opgeruimd en klaar! ;)

11. Deliana

Deliana Niet meer actief

Het gaat bij ons om een muur achter de grijze bank, dus twijfel of het geheel samen dan niet de donker gaat worden. :) De rest van het huis is wel heel licht hoor....

De meeste foto's die ik van Early Dew op internet tegen komen hebben er een heel licht bankstel of een witte kast oid voor. Twijfel dus tussen Early Dew of een lichte grijs tint, maar deze laatste vind ik het vaak weer zo koud maken.... Twijfel, twijfel :D

12. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Nou dames hier komen even een aantal fotos!

Op de fotos lijkt het nogal rommelig maar dat is in het echt veel minder.
    het speelhoekje toont nogal rommelig op de fotos.
    Daarnaast zijn de kozijnen nog niet afgewerkt. Moeten de plinten nog worden gezet. Er moet nog een vloerkleed komen en een canvas boven de bank. Dan is het plaatje meer af.

13. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Fotolijst wat nu op de mand staat wordt nog opgehangen daarboven

14. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Decoratie bij de eetkamertafel ben ik ook nog niet tevreden over. Heb nu maar even alles in het kastje gezer maar moet het dus nog goed zetten. Ik denk dat ik het fruit vab tafel pak want wil nog ergens kaarsjes kunnen zetten maar alles staat al vol dus blijft die plek als enige optie over.

15. Deliana

Deliana Niet meer actief

Heel mooi geworden hoor! Wat een verschil al zeg door toch redelijk simpele veranderingen. Denk dat een kleed het inderdaad helemaal af gaat maken.

Gaan jullie de schommelstoel ook houden? Ik vind dat persoonlijk meer iets voor in de slaapkamer of zo, het is geen stoel om lekker in te zitten voor de tv :) maar dat is denk ik ook niet de bedoeling. .... ? Misschien kan je een mooie grote poef of een hocker neerzetten ipv de stoel?

Wij hebben toch ook gesloten om voor Early Dew te gaan. Ben benieuwd hoe het bij ons gaat uitpakken!

16. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ohw awkward :)
    De stoel hebben we een week of twee voordat we in de woonkamer zijn gaan verven enzo gekocht. Ik wilde héél graag een schommelstoel.
    ik zit er juist in onder een filmpje kijken of als mijn vriend tv kijkt of op de laptop bezig is dan zit ik er met mijn leesboek/studieboek in.

Maar smaken verschillen natuurlijk ;):D
    ik snap je reactie overigens wel. Een poef o.i.d. zal het plaatje welwmooier maken.

17. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi! Ik vind die stoel juist wel gezellig staan maar idd smaken verschillen.

Waar heb je dat 'muurding' (kan ff niet op een andere naam komen ;)) boven de eettafel vandaan? Erg leuk!

18. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Dankjewel :D

Je bedoelt dat kastje met drie vakken?

19. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL

Ja die!

20. Sifra

Sifra Niet meer actief

Leuk geworden! Een vloerkleed zal het idd afmaken. Evt. ook gordijnen overwogen?
    Verder vind ik juist o.a. de schommelstoel wel de gezelligheid brengen.

Deel Deze Pagina