Interieurstyliste/iemand die ik wat vragen mag stellen inzake kleurgebruik?

Discussie in 'De lounge' gestart door ashleyp, 9 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lemontree

lemontree Niet meer actief

#121 lemontree, 29 aug 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2015
    Moest het even opzoeken maar het is ongecompliceerd van Histor.

Bijgevoegde bestanden:

2. Deliana

Deliana Niet meer actief

Je zou evt kunnen kijken naar Aventurien van Gamma wanneer je op zoek bent naar een kleur die toch iets meer naar grijs neigt (staat in Gamma boekje "kleur ID Loft"). Kleur lijkt heel veel op Early Dew, maar is net iets lichter/grijzer. Ook heel mooi! Wij zaten de hele tijd te twijfelen tussen Early Dew en deze kleur.

Vandaag begonnen met schilderen, helaas pakte de verf niet zo goed (Flexa), dus ik ga morgen opnieuw beginnen. De verf was behoorlijk dik, dus ik meng het morgen met een klein beetje water om te kijken of het beter pakt.

De kleur is wel echt supermooi! Het is wel echt een groen-tint, maar om nou te zeggen dat het groen is..... Zal ook een foto plaatsen zodra het af is, maar dan moeten jullie beloven niet te lachen...... Er staat een tuinset voor aangezien de nieuwe bank pas over 10 :):)$) weken bezorgd wordt :D

3. misa

misa Niet meer actief

@Lemontree: dat is ook een mooie kleur! Is het groener, blauwer, grijzer ten opzichte van early dew?

@deliana: ik zou niet nog grijzer willen dan early dew. Eerder groener...! :)

4. lemontree

lemontree Niet meer actief

Ik vind hem minder grijs, en wat meer groen. Ik kan zo wel even kijken of ik van beide nog een bodempje heb, dan zet ik wel even een kwaststreep van beide op een stukje hout.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
  6. misa

misa Niet meer actief

Ja leuk! Ik zie net dat op een van de staaltjes de kleur ook staat die jij hebt. Zeker een mooie kleur! Ben alleen bang dat ie het huis hier misschien te donker zal maken.

Deel Deze Pagina