Persoonlijk zou ik de bank meteen weg doen. Je bent nu erg beperkt door de grootte van de bank en moet min of meer je hele woongedeelte op de bank aanpassen. Je zegt nu al dat hij waarschijnlijk toch weg gaat, dan kan je dus over een paar maanden weer opnieuw beginnen (wanneer je bank tegen de muur heeft gestaan kan je iig weer schilderen). Koop desnoods een goedkope bank bij Leen Bakker of op MP. De bank moet bij/in de inrichting passen en niet andersom.
Je hebt gelijk hoor, ik ben het helemaal met je eens dat de meubels je huis moeten volgen en niet andersom maar we hebben even geen geld voor een nieuwe dus we moeten het eerst hiermee doen. Deze bank was bijna 2000 euro en is maar op een maand na net 2 jaar oud. Dus ik zal het eerst een paar maanden lang ermee moeten doen tot dat we een paar honderd euro hebben gespaard om idd een goedkopere via Ikea of Lb of zoiets te kopen. En zal idd je tip volgen dat de bank niet tegen de muur aan moet dat scheelt weer verven over een paar maanden. Bedankt voor het meedenken, dat heeft me weer aan het denken gezet.
Ik schuif bijna elk jaar met de meubels, ook de bank. Het is altijd handig om een beetje verf achter de hand te houden. Vaak kan je dan die plekken nog wel weg krijgen, zeker als het om een korte periode gaat.
Dat is inderdaad wel erg zonde... Wat ook nog een optie is: Zet hem op MP en kijk wat er gebeurt Dat heb ik met onze vorige bank ook gedaan. Ik wilde een andere, terwijl hij eigenlijk nog wel prima was. Mijn man werd gek van mijn gezeur en zei toen dat ik hem op MP mocht zetten en als ik hem voor 250,- kon verkopen vond hij het prima (dacht dat lukt toch nooit). Twee dagen later had ik 385,- en geen bank meer Wie weet is er wel iemand op zoek naar een grote bank en hebben ze er een mooi bedrag voor over. Lukt het niet, ook prima en dan spaar je nog even door
Oh wowww elk jaar. Vind ik echt knap, ik kan je niet nadoen. Ik hoop dat na het schuiven een paar maanden ik minstens 5 jaar niet hoef te schuiven en dus ook niet te verven hahaha Ik (en mijn man ook niet) ben niet zo dol op verven
Idd als ik daardoor de bank eerder kwijt kan zou natuurlijk helemaal mooi zijn. Ik heb toch niets te verliezen. Als niemand het wilt hou ik het tot we genoeg gespaard hebben.
Logisch Maar ik bedoelde dat jij je daardoor niet hoeft te beperken in de indeling totdat er een nieuwe bank is.
Je zegt dat je bank uit drie losse onderdelen bestaat. Kan je niet één stuk verwijderen? Of staat dat heel raar/niet af? Anders zou ik dat doen totdat je een nieuwe bank hebt. Dus dan zou ik één deel eraf halen en bijvoorbeeld op zolder of ergens in een garage stallen. Met een kortere, rechte bank kan je veel meer kanten op.
Het bestaat uit 4 delen, 3 rechte en 1 hoekelement. Ik ga denk ik 1 recht en 1 hoekelement verwijderen (mits de voetjes het toelaten). Niet elk element heeft voetjes.