Ik wil graag een krultang kopen, maar wel eentje die heel makkelijk is met een goed resultaat. Ik heb een slag in mn haar. Dus het blijft bij mij makkelijk in krul zitten. De prijs maakt niet uit. Wie weet welke tang ik moet kopen? Bedankt
Ik heb zelf eentje van Max Pro. Ik heb zelf heel dik en veel haar en het lukt prima ermee. Voordeel is dat het volledig keramisch is, schijnt minder slecht voor het haar te zijn. Overigens zweer ik bij het ouderwetse Carmen setje om mijn haar te krullen.
Ik vind deze als ik daarop Google. Is die het? BaByliss PRO MiraCurl SteamTech BAB2665SE - Automatische krultang
Dit is hem inderdaad wel het nieuwe model van wat ik net noemde (die van mij is ook al zeker 5 jaar oud inmiddels). Ik kan niet meer zonder. Snel, makkelijk en een mooie krul. 3 temperaturen in te stellen, en 3 tijdsinstellingen waardoor je 9 verschillende krullen (qua stevigheid) kunt maken. En je kunt instellen of je naar links of recht wilt krullen of automatisch dan doet hij links/rechts om en om.