Ik eet de laatste maanden alleen tussen 12 en 20.00 uur en ik het 0 komma nis van afgevallen. Alleen maar aangekomen. Kan dat ook? Nou moet ik zeggen dat ik eigenlijk te weinig eet en ook niet genoeg drink. Wat er nu binnenkomt wordt denk ik meteen als vet opgeslagen
Ik ben 2.3 kg afgevallen. Ik eet gemiddeld tussen de 1100 en 1300 calorieën. Ik let een beetje op de koolhydraten maar niet extreem. Ben ook ontzettend veel vocht verloren.
Het lichaam is eigenlijk heel simpel. Je moet minder eten of meer bewegen zodat je afvalt. Bv ik mag 1600 cal eten zodat ik afval. Heb je wel eens bij gehouden wat je eet en drinkt?
En wat eet je dan zoal? Weinig eten is niet altijd even goed, dan kan je lichaam in de spaarstand gaan. Je kunt dan beter wat vaker iets gezonds eten. Qua calorieën maakt het vaak niet eens uit! Ik viel de eerste dagen ook niks af door het vasten. Maar dat was met name omdat ik dan de uren die ik wel mocht eten vulde met ongezond eten. Ik probeer daar nu wel wat meer op te letten.
Hier gaat het vrij aardig. Ik denk dat ik morgen ga wegen. Tijdsblok aanhouden vind ik vrij simpel. Vooral in de ochtend niet eten kost me weinig moeite. Tot ongeveer 11 uur. Ik doe in principe 14-10 dus dan kan ik tot 21 uur eten maar dat haal ik vaak niet eens dus het is toch ook best vaak 15-9. Laatst 1x echt een kort tijdsblok gedaan van maar 7 uur en dat beviel me niet.
Bij mij gaat het nog steeds goed Vandaag bbq maar heb ook veel gezonde dingen op de bbq. Groente spiesjes, vis enz...
Ik heb het ergens in maart volgens mij 30 dagen gedaan, dit was het resultaat toen Bij start Gewicht:97.5kg Buik dikste deel:117.5cm Linkerbeen:74cm Rechterbeen:74cm Einde Gewicht:93.6kg Buik dikste deel: 114.0cm Linkerbeen:69cm Rechterbeen:69cm Verschil Gewicht: 3,9kg Buik dikste deel:3,5cm Linkerbeen: 5cm Rechterbeen: 5cm Na de ramadan zit ik erover na te denken om weer te gaan doen, maar moet even goed kijken welk tijd venster ik ga aanhouden ivm werk enz
Het vasten houd ik best vol. Ik eet gewoon na het avondeten niks meer en dat gaat prima. Dus van ongeveer 18:30 en dan houd ik het wel vol tot een uur of 9. Alleen daarna begint het ongezonde eten. Ik snoep echt enorm veel! Daar moet ik nog de motivatie voor vinden om mee te stoppen, want zo val ik natuurlijk niks af