Vandaag gebeld met arts........... We hebben een vakantie geboekt we moeten er echt even uit! Me meoder is ernsig ziek, waar ik het zwaar mee heb....... We zijn bezig met een Beeb wat niet lukt. Plus die zelftest die aangeeft dat Hubby misschien niet vruchbaar is..... Dus vandaag naar de HA gebeld alles uitgelegd.............. Kwam ze met iets aanzetten waar we nog niet aan hadden gedacht...... We gaan op Vakantie 5 September naar Isla Margarita! Hebben we natuurlijk een prik nodig Daarmee mag je niet zwanger zijn of raken Ben zoooooo verdrietig maar dus 2 maanden niet klussen heb ik begrepen! Morgen moet ik even terug bellen naar de GGD een tropenverpleegkundige gaat me dan alles uitleggen! Dus tja die 2 maanden kunnen er ook nog wel bij. En die vakantie hebben we echt NODIG! xxxxx Esther
wat ontzettend vervelend dat je met die prik niet zwanger mag zijn of worden! je hoort vaak dat het op vakantie wel raak is. maar kan me voorstellen dat jullie het ontspannen wel goed kunnen gebruiken! heel veel sterkte met alles meid
Hè wat vervelend. Ik hoop dat je de boel inderdaad even een beetje van je af kan zetten en even flink kan bij tanken ik de vakantie. Heel veel sterkte in ieder geval.
Jeetje meid, wat rot voor je, en wat naar dat het niet goed gaat met je moeder. Ik heb nooit begrepen dat je allerlei prikken moet hebben voor Isla Margharita. Vriend van mij is daar 3 jaar geleden heen geweest en hij is zonder wat dan ook op het vliegtuig gestapt, maar goed, hij is wel van het type dat zich niet super verdiept in wat er allemaal bij komt kijken. Nou, heel veel sterkte, hoop dat het allemaal gaat lukken en dat die zelftest het fout heeft. Bedenk wel: het is een moment-opname, misschien is er een tijdelijke dip in de vruchtbaarheid (bv bij koorts, als je man ziek is geweest dan kan ie zomaar 3 maanden onvruchtbaar zijn), dus geef de moed nog niet op hoor! Veel sterkte
wat vervelend dat je 2 maanden moet stoppen! Ik hoop dat je tijdens de vakantie een beetje rust kan krijgen.
Wat rot voor je meid... balen zeg.. Heel veel sterkte en alvast een fijne vakantie , hopen dat het je goed zal doen ! Liefs maris
Das toch ook wat. In ieder geval sterkte met je moeder en voor jezelf om het een plekje te geven. Zulke dingen hakken er meestal behoorlijk in. Ben zelf ook 2 keer naar isla margarita geweest, en weet niet eens meer of wij toen een prik hebben gehad. Evengoed een fijne vakantie gewenst, onder de niet zo ideaale omstandigheden.
He meid, wat balen allemaal joh! Komt allemaal even bij elkaar. Nou die vakantie hebben jullie in ieder geval dubbel en dwars verdient! Ga er heerlijk van genieten meid! Dan kun je daarna weer vol goede moed verder. Sterkte!
aaah jeetje... wat vervelend voor je. Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen met je moeder. Ik hoop dat de vakantie jullie weer een beetje tot rust brengt zodat je daarna weer vol goede moed verder kunt gaan. Sterkte meid
Hoe hebben jullie het daar gehad? Ik weet zo meer, zal zo weer bellen met de GGD em dan weet ik precies van hoe en wat? xxxx
De vakanties zelf waren geweldig. Vooral de eerste keer. De easy going van die mensen is gewoon grappig. Het weer is er eigenlijk altijd mooi, heerlijk blauw zeewater. Ja wij hebben zeker genoten. Gaan jullie ook nog het binnenland in (venezuela)? anders raden ze je aan om ook nog malariapillen te slikken. Wij hebben geen prikken gehad ( heb het nog ff met mijn man erover gehad) Wij hadden een soort en met last minute. Dus beide keren niet geprikt.
Ik ben naar Isla Margeritha geweest (supermooi hoor !) maar heb geen prik nodig gehad alleen als je naar het vaste land van venezuela gaat is het nodig en anders niet, misschien inmiddels veranderd dat kan? probeer te genieten van je vakantie, soms is een break net effe wat je nodig hebt!
Ben ook naar Isla geweest (we hebben onze baby daar zelfs verwekt ), en had daar geen prik voor nodig. Ik zou het dus goed navragen bij de GGD. Nu waren wij het jaar daarvoor al ingeent voor een andere vakantie, maar toen is ons ook nooit gezegd dat we dan niet zwanger mochten raken (terwijl ik de mogelijkheid op zwangerschap wel heb gemeld!). Hoop voor je dat je toch door kunt gaan met klussen, want Venezuela is een vruchtbaar land. Kijk maar naar mij!
JAAAAAAAAAAAAAA heb met de tropenverpleegkundige gesprokken! en we krijgen dtp en hyt A prik! Mogen gewoon blijven klussen! Maandag even bellen voor de afspraak van de prik Ik ben zooooooo opgelucht!