Hallo meiden, Ik vraag mij af hoe lang jullie zelftest nog positief bleef na de corona besmetting? Ik ben vorige week donderdag al begonnen met een positieve zelftest en hij is nu nog overduidelijk positief. En hoe zit dat eigenlijk als er een evenement gepland staat terwijl je al lang uit quarantaine mag en je moet testen voor toegang? (En je blijft nog lang positief testen)...
Mijn zelf test is makkelijk 2 en een halve week positief geweest. Op het einde tuurlijk met een lichter streepje, maar je zag hem wel nog steeds goed.
1,5 week nadat ik beter was had ik een negatieve test. Misschien al eerder, alleen niet eerder een hertest gedaan.
Hier ben ik dus ook benieuwd na!Je zou maar naar een festival gaan en dan twee weken ervoor corona krijgen. Dan zou je misschien niet eens er heen kunnen omdat je nog positief kan testen..
Ik heb nu net zelf corona gehad en ga nu ook kijken hoelang ik nog positief blijf testen dus om de paar dagen een test kijken wanneer die negatief is..
Hier ben ik dus een beetje bang voor. Mijn dochter heeft net corona gehad (zij is inmiddels naar haar vader) en ik ga zaterdag naar een feest waarbij er 1g geld. Zou mooi balen zijn als ik dan positief test. Iemand anders die mee zou gaan, is nu ook vandaag positief getest. Als het mee zit, mag je volgens de regels dan wel naar buiten als je klachtenvrij bent volgend weekend, maar de kans is groot dat je nog positief bent. Beetje raar dus eigenlijk.....
Ja heel raar,ik dacht ook dat ik ergens had gelezen dat half maart er een persconferentie zou zijn en dat er dan onder andere gekeken zou worden of het 1 g beleid nog nodig is..maar ik lees hier niks meer over.. Hopelijk stopt dat hele test beleid snel.. Ziek is ziek.. en anders gewoon alles doen alleen goed je verstand gebruiken of het nodig is om bijvoorbeeld naar je oma ofzo te gaan..
Het is idd wel een beetje raar. Ik mocht afgelopen woensdag weer uit quarantaine maar mijn man niet omdat hij nog klachten heeft. En zijn zelftest is dus alweer negatief en die van mij niet. Ik hoop dat die 1G regel er weer af gaat. Of dat je in ieder geval je herstelbewijs kan laten zien als je dus nog zo lang positief blijft testen.
Ik heb 1 positieve zelftest gehad hierna een negatieve ggd test... zelftest is daarna negatief gebleven (wel klachten) en na 4 dagen nog een keer een ggd test gedaan en die was wel positief.
Bij mij na 3 weken nog heeeeeeeeel licht tuurstreepje. Alleen zichtbaar bij goed helder daglicht. Week 4 was het wel negatief.
Mijn zoon van 10 heb ik na zo'n 2 weken nog een keer getest. Hij was toen weer negatief. Zoon van 6 kreeg op maandag klachten. Dinsdagochtend testte hij nog negatief, woensdagochtend wel positief. De maandag erop klachten rij, maar dinsdags begin hij weer opnieuw te snotteren. Woensdag kwam hij echt snotverkouden uit bed. Donderdagochtend weer een zelftest gedaan, die was negatief. Dus ondanks het snotteren met een week weer negatief.
Hier op woensdag een knaller van een positieve test, week erop een negatieve test op woensdag met nog wat lichte klachten.
Nee, zelftest meet stukjes eiwit van het virus. Het zegt iets over de hoeveelheid, maar niet alles. Eiwit kan best nog wel even in het lichaam blijven.