Nadat man en ik de knoop hebben doorgehakt om voor een derde te gaan, ben ik me alvast aan het orienteren op jongensnamen. Hier hadden we tijdens de vorige zwangerschap (tweeling) ook enorme moeite mee en qua namen betreft was ik opgelucht dat we twee meiden kregen, want meisjesnamen vonden we veel makkelijker! Om een idee te geven van de meidennamen die op ons lijstje stonden (de namen van onze dochters zitten hierbij): Nora, Fay(e), Chloe, Zoe, Lisa, Lina, Sophie/Sophia, Emilie/Emily, Indy, Lara, Ylva, Rose/Rosie, Hailey, Amy, Julia. Qua jongensnamen hebben we echt nul inspiratie... we kwamen de vorige zwangerschap steeds maar weer terug op James. Vinden we op zich een leuke naam, maar hebben er niet echt een 'wow' gevoel bij... Man komt oorspronkelijk niet uit Nederland dus voor ons is het erg belangrijk dat de naam een beetje internationaal is. Hoef niet per se Engels te zijn maar geen typisch Nederlandse namen in elk geval. Mag ook Scandinavisch/Frans zijn. Als ik google op Engelse/internationale jongensnamen kom ik steeds weer op dezelfde namenlijstjes (Dean, Liam, Ryan, Jax etc) maar dat is het toch ook niet helemaal. Zelf vind ik Noah of Sven mooi, maar man niet zo. Man vindt Arthur mooi, maar daar ben ik weer niet weg van. Wie heeft nog wat inspiratie voor ons?
Thomas Mathias Logan Nolan Novan Tobin Tibor Lewis Lèvin Owen Otis Lucas Flynn Roman Ronan Jones Bodhi
Nick Simon/Simone Louis Ole Ben Guy (Frans of Engels) Mika Luca Daniel Nigel Ray/Raymond Ricardo Leo(nardo)
Ik ben bevooroordeeld met een J.ames en dikgedrukte Verdere inspiratie: Nathan Vic/Vik Noah Quint Yves
Victor Vincent Morris Felix Simon Levi Hugo Julian Aiden Marius Sander Xavi Nils Tobias Viggo Tygo Oscar Ruben Jonas Gabriel Leander Cas/Caspar
Hier zitten al heel wat leuke namen tussen! Sam, Neil (leuk! Deze had ik zelf nog niet bedacht), Jesse, Seth, Jonah, Jonas, Oscar, Daniel, Colin, Nils, Julian en Lewis gaan zeker op mijn lijstje.
Sef / Sev Scott Abel Lex Silvan / Sil Olaf Mels Boaz Jules (zjuul) Elias Fabian Midas / Milas Joren Leon Ivar / Ivan