Ik wil even peilen wat jullie van deze namen vinden: Aidan Felix Ivor Jonah Max Ravi Viggo Yari Of misschien heeft iemand nog andere leuke ideeën? Ik zoek een naam met maximaal twee lettergrepen en die niet te vaak voorkomt.
Aidan- Mooie naam Felix- Wel een mooie naam maar erge Felix de kat associatie Ivor- Lijkt erg op Ivoor, vind Ivar wel een hele mooie naam. Jonah- Mooiste naam van je rijtje. Max- Leuke naam maar veel voorkomend in de honden wereld helaas, Maxim wel heel mooi. Ravi- Niet mooi, erg kinderachtig voor volwassen vent. Viggo- Niet mooi Yari- Net als Ravi.
Ik heb juist voor Ravi gekozen, komt niet zo veel voor en kan naar mijns inziens wél voor een volwassen vent!
Jonah en Ravi! Andere ideeen: Oscar Philip Arthur Jonas Seth Julius Jorn Just Collin Lewis Liam Marijn Merlijn Hugo Victor Vince Isaac Jacob Xavi Noël Joel
Bedankt voor jullie stemmen en aanvullingen! Een Tygo hebben we al binnen de vriendengroep. En van het lijstje van Misa lijken de namen die leuk vind te veel op die van mensen die ik ken. Tot nu toe is Jonah favoriet in de poll. Heeft ook een mooie betekenis: geschenk van god (Jonatan) Felix en Max blijf ik leuk vinden, maar zullen idd vaak geassocieerd worden met dieren.
Ivor of viggo! Erg leuk! Zelf heb ik voor een jongetje ivar voorgesteld aan Vl. Helaas vond hij het dan weer minder maar ik hou wel van iets aparter.