Ik wil eigenlijk een naam die niet veel voorkomt maar het mag ook niet te apart zijn. Laura vinden we allebei mooi maar komt dit nog veel voor? Een vriendin van de middelbare school heet wel ook zo. Ik spreek haar nog maar af en toe op verjaardagen, maar andere vriendinnen vaker. Zou jullie dat tegenhouden ? Haar doopnaam wordt sowieso Anne.
Ik vind hem niet zo. Ik heb er zelf slechte associaties mee en vind hem een beetje geweest. Vind Lauren een stuk leuker.
Leuk! Stond hier op nmr 1 voor een meid. Wij kregen een jongen dus Laura bewaren we nog even voor het geval dat.
Leuk! Hoorde je vroeger veel, nu volgens mij niet heel veel meer. Ik vind het heel erg leuk klinken. Lauren ook leuk, maar hoor je nu wel vaak.
Vind het niet zo’n leuke naam. Maar zat ook een stomme Laura in m’n klas. Lauren vind ik wel heel mooi.
Eens met hierboven. Laura niet zo maar ken dan ook een niet zo leuke Laura. Lauren vind ik prachtig. Laurien, Lara ook leuk.
Ja wel een leuke naam, ken er inderdaad een paar van mijn eigen leeftijd maar hoor het de laatste tijd weinig. Heb zelf wel positieve associaties omdat het allemaal leuke meiden zijn die ik ken met de naam. Wel allemaal met blonde haren toevallig.
Ik vind het persoonlijk niet zo’n leuke naam maar ik vind Lauren en Lara ook niet zo mooi. Is een beetje in hetzelfde gebied. Maar ik zou dan wel gaan voor de nu niet zo populaire variant dus Laura
Een prima naam toch. Niks bijzonders naar mijn mening, maar ook niets op aan te merken. Ik ken een paar Laura’s, maar dat zijn allemaal 20-ers.
Ik vind Laura best een mooie naam. Je hoort hem nooit meer maar dat vind ik juist een plus. Maar als je Lauren echt veel mooier vindt dan zou ik toch daarvoor gaan ook al heet het kindje van vrienden al zo.
Ik vind Laura echt véél leuker dan Lauren eerlijk gezegd. Mooiere uitspraak (ook in andere talen), en ook tijdloos. Lauren vind ik echt zo'n modegril naam...