Hoi allemaal, Ik verwacht in dec onze derde zoontje Ons eertste zoontje heet Quinn en tweede zoontje heet Vince. Weet iemand een leuke naam die erbij past Ik had zelf Wess in gedachten.
Ik vind Quinn en Vince prachtig! Maar Wess eerlijk gezegd niet. Wat ik er mooi bij vind: Otis Max Fedde Deon Sam Samuel Thom Beau Mick Mats Morris Storm Raf Luc
Wess klinkt voor mij onaf. Jonah Bodhi Jack Jake Nick Jaro / Yaro Max Ashton Ryan Alex Damian Jesse Milo Jay Scott
Wes past goed toch? Die dubbel-s zou ik achterwege laten Misschien weer een naam met een I én N erin net als de broers? Dan krijg je bijvoorbeeld: Aidan Ainsley Austin Blaine Clint Dennis Devin Dion Dominic / Dominick Donnie Dorian Dustin Dwain Ferdinand Finley Gideon Indigo, Inigo Ingram Ivan Julian Justin Kaiden Kian Lennie Lincoln Linton Lucian Neil Nick Niles Norris Sidney Simon Tobin Winston
Wess vind ik niet mooi (sorry ) Ik vind Owen mooi passen met de namen van je twee andere zoontjes. Maar misschien heb je liever ook een 1-lettergreepnaam?
Ik zou kiezen voor een korte naam met 'in' in de naam die niet eindigt op een -n of -s klank. Mink of Bink?
Als je het niet erg vindt, dat je 2 namen hebt, die op -s- eindigen (Vince & Wes(s)), is Wes(s) een prima naam Zelf zou ik het mooier vinden als ze alle 3 een endere eindklank hebben. suggesties Jay Sam Boyd Lloyd Floyd Bing Brett Seth : niet Engels, bijbels, maar ik vind hem wel passen Troy York Jayd Trent Jed(d)