PostNL vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Gister is er voor mij een brief verzonden.. niet super belangrijk maar toch. Hij had vandaag binnen moeten komen maar heb niks gehad.

Komt het vaker voor dat als je hem bijv op dinsdag optijd post voordat de zak geleegd word en dat hij ipv een dag later 2 dagen later komt?

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja hoor.. of drie dagen later.. of een week.. of helemaal niet.. :) (Sorry, ben niet zo lovend over PostNL wat brieven betreft, met pakketjes dan weer nooit problemen gehad..)

3. MamaVanGilani

Ik hoop echt dat ie aan komt.. wacht t morgen nog af..

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Op woensdagen wordt er minder post bezorgd zei m'n buurvrouw (postbode dus) gisteren toevallig, zou het nog een dagje afwachten.

5. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Laatste tijd is het slechte zaak bij postnl.
    Vrienden van ons met de geboorte van onze zoon gelijk een kaartje op de bus gedaan, die moet nu nog binnen komen.
    En mijn moeder had vorige weet een kaart gestuurd naar mijn sm en die moet ook nog steeds binnen komen.

Pakketjes heb ik nooit problemen mee, komen misschien wel s een dag later maar wel altijd bezorgd.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dit!!! En dat keer tien! Ik heb eens 3 maanden geen post gehad en na veel klagen gaat het nog 'slechts' 2x per maand fout.

Ze hebben overigens piek- en daldagen. Op daldagen bezorgen ze niet (ma, woe & vrij).

7. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Pfff PostNL. Toen mijn dochter was geboren hadden sommige mensen geen geboortekaartje ontvangen, zelfs schoonouders niet. Ook heb ik vaker verwachte post nooit ontvangen.

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    PrutNL

9. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0

Ze bezorgen wel degelijk op woensdag en vrijdag hoor!

Ts, is het een bedrijf die jou die brief gestuurd heeft? Postnl heeft met veel bedrijven afspraken om de post tegen een gereduceerd tarief te verzenden en bezorgen, dit gebeurt idd op dinsdag, donderdag en zaterdag.

10. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Maandagen, woensdag en vrijdagen zijn dal-dagen. Dinsdag, donderdag en zaterdag zijn piek-dagen. In principe zou de post die voor 17:00u in de bus ligt, de volgende dag bezorgd moeten worden.

Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, ik weet ook niet waarom. Ik hoop echt voor je dat hij morgen bezorgd wordt, maar denk van wel.

Echt erg dat de kwaliteit zo achteruit is gegaan, ik schaam me soms echt om voor dat bedrijf te werken :) Maar aan de andere kant ben ik natuurlijk erg blij dat ik werk heb en dat ze mij hebben gevraagd om terug te komen toen mijn contract ophield bij mijn vorige baan.

Zo zie ik nu collega's bezorgen in een zakenwijk (winkelstraat) met een sigaret in hun mond, vaak zonder herkenbare kleding. Echt schandalig, vooral dat eerste ;)

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier eigenlijk altijd wel netjes optijd maar een dag later....ja dat kan soms gebeuren.
    Gisteren werd er een jurkje verzonden wat ik via mp had gekocht, afwijkende maat envelop dus ging er vanuit dat hij later binnen zou komen maar hij lag vanmorgen op de mat.

12. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik heb dat tegenwoordig NOOIT, post die de dag erna aankomt. Altijd dat getreuzel van dágen en maar duurder maken die postzegels. Fijn die postNL (Not)

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, alleen bij jou dan, want hier komen ze niet op die dagen :)

Al zouden ze een tutu aan hebben en een dikke ma-flodder-sigaar roken; zolang ze eindelijk een keer al mijn post weten te bezorgen, zal het mij echt een zorg zijn. Representatief zijn - tja, prima - maar niet als dat ten koste van de kwaliteit gaat. Kom maar lekker in je eigen kostuum, doe gek, kan me niet bommen, ik wil gewoon mijn post :D

Wanneer ik het vertrouwen in PostNL terug heb en de klachten met 300% verdwenen zijn, dán mag men naar hartenlust investeren in bedrijfskleding ofzo. Maar nu heb ik zoiets van: doe maar even niet.

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Klopt, de postbodes zijn vrij vanaf 12 uur

:')

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Gaat lekker dan bij postnl ;)

16. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Hier was alles 48 uurs post m.u.v. medische post en rouwbrieven, dat was 24 uurs.

De 'DiDoZa' zijn idd de piekdagen, dan krijgen zakelijke klanten ook korting enzo. Woensdag en vrijdag is idd meer voor de sier.

17. MamaVanGilani

Hier bezorgen ze op di wo do vr za. Op maandag niet. Hopelijk komt t vandaag binnen..

18. Ik moet nog steeds lachen als ik op het postkantoor ben en op de brievenbus een sticker zie zitten; '95% van de post wordt op tijd bezorgd!'. Als dat toch eens waar was..

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zit vrijwel altijd bij die laatste 5% :D

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Een beetje hetzelfde idee als in de trein zitten en je aankomst tijd al met 30 minuten hoger is geworden maar er achter staat dta hij op tijd is :D.

Deel Deze Pagina