Interne opleiding verzorgende niveau3

Discussie in 'De lounge' gestart door Miracle79, 7 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met wat ik zei , ik benoem mijn eigen ervaring en wat jij verteld dat is echt uitzonderlijk maar enorm fijn !
    Helaas gaat het in de werkelijk vaak niet als wel zoals jij schets, maar fijn voor topic starter om te weten dat het ook zo kan !

2. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Oja heel herkenbaar wat jij zegt , kinderachtig en oneerlijk he ! Het is inderdaad vaak toch afgunst / jaloezie ..
    het is ook wel echt de gun factor en open staan voor veranderingen ..
    je moet een sterk team hebben waarin je elkaar goed kent om tot een sterk en fijn team te kunnen komen .
    Het is ook niet niks , je bent met veel mensen in een team met allemaal zelfde doel maar toch allemaal verschillende persoonlijkheden.. lastig vaak

Lief of Stoer vindt dit leuk.
  3. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Zoals eerder al gezegd is 3 jaar opleiding alleen in de avonden denk geen mogelijkheid. De meeste leermomenten zijn overdag.
    Wel heel tof dat je wat wilt gaan doen in de zorg, er zijn zoveel mensen nodig!
    Je zou ook nog kunnen kijken naar een functie van gastvrouw op een groep/woonkamer. Dat is vaak in de avonden. Heb je geen opleiding voor nodig, misschien een kleine bijscholing maar werk je al wel met de doelgroep.

Miracle79 vindt dit leuk.
  4. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    781
    251
    63
    Zoals de meeste van jullie al aangaven verwachten ze helaas (wel begrijpelijk ook eigenlijk) dat je alle diensten mee gaat draaien. Ik heb mij dus afgemeld. Jammer want had er echt zin in maar het zal wel zo moeten zijn. Bedankt voor jullie input!

5. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    781
    251
    63
    Daar ga ik zeker eens naar kijken, bedankt voor de tip!

Deel Deze Pagina