Ik kom er zelf even niet meer uit, heb even geen inspiratie. Binnenkort hebben wij een familiedag die ik organiseer. Nu ben ik op zoek naar een kleinigheidje voor het winnende team. Het moet niet te duur zijn (zo'n 10 euro?) en samen te delen zijn of 8 kleine dingen. Team bestaat uit 8 personen. Ik heb 2 cadeautjes nodig ivm dag en avondprogramma, evt mag dit hetzelfde zijn. De teams zijn anders namelijk. Leeftijden zijn van 2 tot 65. Het enige wat we konden bedenken was een snoeptaart. Maar zijn er nog andere ideeën?? Ik heb al hele foute medailles...
Voor de avond is het trouwens een jongensteam en een meisjesteam. Overdag is dit gemixt. Wat ook wel belangrijk is, is dat ik niet kan struinen in de stad op zoek naar dingen omdat ik rust moet houden. Een website of specifieke winkel is dus het makkelijkst.
Ik zal nog met je mee denken maar als ik denk aan een winkel denk ik meteen action.hebben ze genoeg leuke dingen als prul.
en qua ideeën? action is niet echt om de hoek. Dus moet misschien iemand anders sturen. Dan wil ik die het liefst gericht sturen. En voor mezelf eigenlijk ook wel. Heb echt een hele dag en avond georganiseerd. En hier kom ik niet uit
een klein zakje met lekkere chocolaatjes erin? een roos met een ballon eraan?? een vlaai?? haha succes!
Een doos met lekkere ijsjes? Lekkere taart om te delen? Lastig hoor... Is deze familiedag een terugkerend iets? Dan zou je ervoor kunnen kiezen om een wisselbeker aan te schaffen.
Ja in principe is het jaarlijks. Wordt wel eens een jaar overgeslagen. Ijsjes vind ik leuk, maar dan zou het voor iedereen zijn. Anders wordt het verliezende team jaloers