Losse voering in regenlaars?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chilleke, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoi,

Vroeg me af of er zoiets bestond en zo ja, waar te koop haha! En hoe het heet haha

Vorig jaar snowboots gekocht wel geteld 6 keer aangehad ofzo, vind dat gewoon zonde, koop ik liever laarzen en dan met dubbele sokken erin ofzo. Maar vroeg me af of je ook zo bontje had ofzo die je erin kan doen.

Zoek het voor mijn zoon maat 27 ;)

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    heet dat niet gewoon 'dikke sokken'... :D

Heb Thijmen vandaag wel zijn laarzen aan gedaan maar dan met een dubbel paar sokken.

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Lol ja zo kan het heten, maar zat meer aan zo schapenvachtje te denken haha

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb het nog nooit ergens gezien, ik weet niet of dat bestaat. Ik zou een extra paar (thermo) sokken aantrekken. Wij droegen vroeger altijd gewone rubberlaarzen met een extra paar dikke gebreide sokken. Was warm genoeg, dus ik denk dat een extra paar thermo/skisokken ook best kan.

5. mama ikke

mama ikke Actief lid

19 mei 2012
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    me buren haden laarzen met de voering van een skeeler er in :)

6. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ze bestaan wel!! Mijn oudste heeft roze regenlaarsjes met een losse bontachtige voering erin. In de zomer zonder en nu met voering, ideaaal!!

Maar vraag me niet waar we ze vandaan hadden..... staat ook geen merkje op of iets....sorry:)

Oh trouwens, volgens mij hadden we ze hier in de stad vandaan, een klein schoenenwinkeltje, volgens mij van iemand uit oost-europa, zal ff google.....

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
  8. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Helaas het winkeltje wat ik bedoelde bestaat niet meer.....?

Sorry voor het bijmaken met een dode mus...;)

9. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.502
    8.424
    113
    Vorig jaar heb ik ze voor mezelf bij de Bristol gehaald. Weet zo niet of ze er ook in kindermaten waren?

10. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik heb snowboots via marktplaats op de kop getikt, gewoon ff in de buurt gezocht... 2 paar 9 euro ;)... vind het idd ook zonde voor die paar keer...

11. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    voor 8 euro bij de scapino heb je al sneeuwlaarzen, lijkt me dat je niet veel goedkoper uit bent als je zo'n voering koopt en dan zijn sneeuwlaarzen denk ik toch echt een stuk warmer. Ook omdat de zool een stuk dikker/hoger is en de kou dus minder snel bij de voetjes komt.

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Valt wel mee denk ik, hij heeft 26,5 en heb maat 28 van laarzen en 28/29 qua voering. Met paar dikke sokken loopt hij prima ermee... Hij hoeft er geen marathon mee te lopen....
    Laarzen zijn voorjaar en zomer ook nog te gebruiken, en de voering volgend jaar ook nog wel. Aangezien zoons voeten groeien als kool maak ik me daar niet zo druk om ;)

Maar heb het al gevonden hopelijk zijn ze snel binnen

Deel Deze Pagina