Nee dat klopt. Ben benieuwd waar die 4,99 verzendkosten bij de h&m uit bestaat. In hoeverre je echt betaald voor enkel de verzendkosten (aangezien ze in gigantische volumes shippen)
Goh. hier hetzelfde probleem. Ik heb ze gisteren geprobeerd te bellen, ik kom er niet doorheen! Gemaild; geen antwoord. En nu zit ik weer te bellen, omdat dochterlief vroeg wanneer haar nieuwe kleren er nou waren. En terwijl ik wacht dacht ik; even op ZP kijken. Kom ik dit topic tegen Besteld op 21 maart. Bevestigd ook en 2 a 3 dagen leveren. Hij blijft maar staan op "wordt verwerkt". Ik ben ook geneigd de boel terug te sturen. Bovendien is de klantenservice heel slecht bereikbaar. Ik wacht al 13 minuten.
Hier ook gehad. Tijdens het bestellen stond dat de levertijd 2-3 werkdagen was. Na 5 werkdagen zelf maar gebeld. Kreeg ik te horen dat de bestelling idd vertraagd was. Goh echt?! Daarna een bericht op facebook achtergelaten en een paar dagen later de bestelling binnen. Op facebook waren er meer klachten over de late levering.
Mocht je er doorheen komen, laat je dan even weten wat ze zeiden? Misschien is het een idee voor ze om extra personeel in dienst te nemen.
Hier zit ik ook op mijn bestelling van half maart te wachten. Nog even en het is niet meer nodig (zwangerschapsleggings). Gebeld gisteren (33 minuten in de wacht gestaan) en ze zeiden dat er 6 tot 8 werkdagen vertraging was. Ik zou het gisteren binnen moeten krijgen. Niet dus. Status staat nog steeds op 'Wordt verwerkt'.
Inmiddels iemand gesproken. "Er is inderdaad vertraging bij het leveren". Ja. Dat merk ik natuurlijk ook. Deze meneer gaat een melding maken, zodat ik dan waarschijnlijk morgen te horen krijg wanneer het geleverd gaat worden. Hij verwacht zelf deze week toch wel. Ik weet niet, maar heel geloofwaardig klonk het niet, maar wie weet.
Ik bestel ook nooit bij HenM omdat het zo lang duurt. Zara duurt vaak ook een paar dagen, niet alle bedrijven hebben in Nederland een distributie centrum. onlangs bij VT-wonen online iets besteld zou binnen 4-6 werkdagen bezorgd worden. ondertussen een maand verder is het opeens niet meer leverbaar en geannuleerd....ook lekker. tja bol.com, zalando en andere webshops heb je vaak zo binnen, dus we zijn ook wel wat snelheid gewend
Hmmm, n.a.v. dit topic ook maar eens naar de status van mijn bestelling van H&M gekeken en die staat inderdaad ook nog op 'wordt verwerkt'. Heb de bestelling op 23-3 geplaatst dus ben benieuwd hoelang ik moet wachten.
In ons geval zou ik dat toch niet doen. Ik moet er voor de auto in stappen en terplaatse betaald parkeren. 9 van de 10 x dat ik iets heb gezien en in de winkel kom, hangt de juiste maat er niet meer. Dat vind ik dus grote ergernis. Ik bestel liever online en weet dat het daar wel eens langer duurt. Maar ik koop dan ook niets wat ik echt gauw nodig heb, dat is natuurlijk de goden verzoeken als je het weet......
Dat heb ik ook, betaald parkeren in de garage en er hangt heel weinig in de winkel en als ik al iets leuks zie is het er niet meer in de juiste maat. Vind bestellen prettiger, maar vind het wel vervelend dat je zonder bericht extra lang moet wachten.
De app is echt waardeloos, ik heb speciaal een email adres aangemaakt omdat ik met mijn eigen mail niet meer in kon loggen. Heb vorige week een bestelling gedaan en wel binnen 2 dagen in huis
Lief is vaak ook best traag. Komt vanaf Duitsland dus dat duurt al een paar dagen. Maar ze zijn ook niet snel met afgeven aan de bezorgdienst. Meestal duurt het een dag of 10 voordat de kleding eindelijk binnen is. Regelmatig ook kapotte, raar genaaide items en kleding die er anders uitzag dan op het plaatje binnen gekregen. Het is dat er afgelopen seizoenen hele leuke kleren tussen zaten anders had ik er niet meer besteld. De shirtjes die in een andere kleur en verkeerd om genaaid waren staan nog steeds op de site voor verkoop....
Heb net ook met de H&M gebeld, op 21 maart zomerjassen voor de kinderen besteld, nog niet binnen. De dame aan de lijn vertelde me dat wegens een storing de status van de bestelling op "wordt verwerkt" blijft staan. Verder hebben ze momenteel 2-3 werkdagen vertraging. Dus volgens de dame zou ik van de week mijn bestelling moeten ontvangen. We zullen zien!
Ik had maandag de 20e een bestelling gedaan. Uur later belde ik (half uur in de wacht) dat ik de order wilde annuleren. Kon niet meer want was al doorgestuurd naar het magazijn. Vervolgens werd het de 27e geleverd. Ik heb het geweigerd zoals afgesproken maar ben heel benieuwd wanneer ik mijn geld terug krijg..... Ik heb logistiek gestudeerd en geloof me ze doen iets niet goed in het magazijn bij de hm.
Ik bestel nooit bij de h&m om die reden. Wehksmp vind ik goed, en de van haren ook. Die laatste levert altijd gratis en de volgende dag, en je kunt in de winkel retourneren of ruilen als je wil.
Ik had laatst weer het zelfde bij H&M, zo irritant! De laatste tijd vond ik ze juist sneller, verbeterde app en eindelijk mogelijk om via IDEAL te betalen.