Internet bestel ergenissen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 28 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    #61 Deedee91, 29 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2017
    Ik kijk nu op de h&m website zijn de jassen in haar maat gewoon beschikbaar. Waarom annuleren ze mijn bestelling dan?? Echt een flut bedrijf. Vind de jassen nog steeds leuker dan welke ik nu besteld heb maar uit principe bestel ik het niet meer.

Heb ze een bericht via fb gestuurd vind dit zo raar. Misschien dat ze daar wel op reageren gezien ze dat via de mail niet doen.

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Nou wij hebben geluk. Deze schoenen van Serenza zijn net binnen. Ook al stond in de mail van gisteren dat het 2 dagen kon duren voordat ik een track en tracenummer zou krijgen.

3. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Vorig jaar bestelde ik een designer tas bij Sarenza. Binnen twee maanden lieten de stiksels los. Na een week wachten kreeg ik een e-mail van Sarenza dat ik de schoenen (!) :p bij de plaatselijke schoenmaker kon laten repareren en dat ze dat tot een bedrag van 15 EUR zouden vergoeden.

Hahahaha.

Aangezien ik toen in het ziekenhuis lag met vroegtijdige weeën (en dus wel wat anders aan mijn hoofd had), ben ik er niet meer achteraan gegaan.

4. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    De reactie op een mail duurt minstens drie weken. Te zot gewoon :(

5. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Over H&M gesproken ;) Laatste keer ontving ik een gebruikte panty, incl. (schaam)haar.

Klantenservice werd pas behulpzaam nadat ik een foto op Twitter plaatste.

6. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Omgggggg vies :$

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Ik heb inmiddels een bericht op fb teruggehad. Ze vinden het natuurlijk erg vervelend voor mij jaja. Ik kan de bestelling opnieuw plaatsten maqr kan geen korting krijgen lees a 15 euro.

8. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Aaah baaaaah!

9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Gatver wat goor.

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Same! Ik bestel er al zeker 7 jaar niet meer... Wat een ramp en vreselijke klantenservice!!

11. Ansji

Ansji Niet meer actief

Uhoh, laat ik vorige week nou net 4 dingen besteld hebben bij de H&M... Staan idd nog op "word verwerkt". Ik hou mijn hart vast na deze berichten!

Ik bestel eigenlijk vrijwel niks via internet van de H&M maar toevallig 2 maanden geleden voor het eerst gedaan en dat was toen keurig na 2 werkdagen binnen, vandaar dat ik het nu toch maar weer gedaan heb. Maar heb nu wel spijt!

Ik hoop dat de spulletjes ooit nog binnen komen :(

12. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    H&M is echt vre-se-lijk. Gooi je net wat in je winkelmandje.. wil je het betalen is het ineens uitverkocht. Ook is er veel niet op voorraad (vind ik).

13. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Hier eindelijk mijn H&M bestelling gekregen. Via brievenbus, dat wel. Heeft in totaal 11 dagen geduurd, pfff.

14. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Vorige week een zwangerschapsbroek besteld. Erg vroeg nog, maar was twintig euro korting. Gelukkig heb ik dus nog flink speling in de tijd....... Ben benieuwd wanneer en of die komt.

15. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb/had het bij Babydump.nl.
    Eind feb. grote bestelling gedaan van 170 euro, allemaal spullen voor ons 2e kindje. Op advies van mijn man geld zelf overgemaakt, niet via I-deal(wat ik normaal wel altijd doe). Hij zei; als zo'n bedrijf failliet gaat, ben je je geld kwijt. Nou, met zo'n groot bedrag het overwegen waard om zelf over te maken. De bestelling zou dan ook meteen in orde gemaakt worden, maar wel pas in week 16(!) geleverd worden.
    Nou, ik wachten tot ik een keer een mail zou krijgen dat geld ontvangen was en bestelling verwerkt ging worden...niet dus. Vandaag maar eens even een mail gestuurd of ze geld al hadden ontvangen van bestelling nr. huppeldepup en dat ik week 16 toch echt veel te laat vond(kindje kan tussen eind april en half mei komen). Kreeg meteen een mail terug vd klantenservice dat ze het geld hadden ontvangen en de bestelling meteen in orde gingen maken en deze week nog verzenden.
    Ben benieuwd, ik geef ze tot volgende week de tijd. Anders maar weer mailen.
    Vind het jammer dat zulke grote webshops soms zo laks kunnen zijn. Gelukkig heb ik met andere webshops nooit problemen. Bestel bv vaak bij Bon Prix, maar daar staat duidelijk bij de artikelen dat er een levertijd van 2 á 3 werkdagen is. Daar moet ook spul uit duitsland komen. C&A is trouwens ook nooit zo snel, maar daar staat het ook bij de artikelen(moet overigens ook uit duitsland komen). Maar ben verder tevreden over beide webshops.

16. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Oja, maar dat gebeurt ook bij andere webshops hoor! of het artikel is opeens tijdelijk niet leverbaar, terwijl dat er niet bij staat als je aan het "winkelen" bent.:x

17. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik bestel en koop nooit bij h&m. Geen winkel in de buurt en ook geen behoefte aan de webshop. Koop veel bij C&A, Bon Prix, Hema. Hema en C&A kun je overigens ook laten bezorgen in de winkel, kun je evt. meteen retouneren of omruilen voor andere maat.

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik vind zowel de levertijden als de bestelkosten van h&M echt niet meer van deze tijd. Ze lopen nog 100 jaar achter met hun webwinkel

19. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik bestel veel op internet. Vind het echt een uitkomst. Maar H&M al heel lang niks meer inderdaad. 5 weken later komt de helft van je bestelling binnen, dat is zo een beetje de samenvatting. En heb echt meerdere keren geprobeerd.

En verzendkosten vertik ik ook te betalen. Kom op zeg. Een webshop heeft geen winkelpand wat gehuurd, bemant en verlicht hoeft te worden. Dan horen de verzendkosten gewoon bij hun kosten. Ik betaal in de winkel ook niet per aankoop een paar euro extra voor de caissière.

20. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik kan er nu hartelijk om lachen, maar ik wist toen niet hoe snel ik m'n handen moest wassen :p

Deel Deze Pagina