ik heb een telefoon met vodafone abbo. Maandag is de rekenin afgeschreven en vorige week woensdag ging mijn nieuwe maand in. Vandaag kreeg ik een sms dan ik al op 90% zit. Terwijl ik echt niet veel internet. Zou dat sms te laat binnen zijn gekomen? Kan echt niet dat ik nu al zo ver zit. Helemaal vergeten vodafone te bellen.. Durf nu bijna niet meer te internetten Hihi
Ja klopt! Maar zij had toch last van extra kosten? Enne die 2e internet tussen Haakjes moet 't woord mobiel zijn
Je nieuwe tegoed gaat toch altijd de 1e van de maand in??? En rond de 20e wordt het dan idd afgeschreven Wat er van de week bij je is afgeschreven id dus van 1 tot 29 februari en nu is je tegoed van 1 tot 31 maart bijna op Niet vreemd want de maand is bijna om Zo gaat het hier in ieder geval wel en wij hebben ook beide vodafone
Dit is wat ik nog op de site vond Vraag en antwoord < Terug naar overzicht Wanneer krijg ik nieuw beltegoed? Je ontvangt iedere eerste dag van de maand nieuw beltegoed, dus bv. op 1 juli, 1 augustus etc. Meer over de geldigheid van je tegoed Het lijkt mij dat dit dan voor ieder vodafone abbonement geld...
Ik kijk altijd op my vodafone.nl Bij mij gaat de nieuwe maandbundel ook op de eerste van de maand in...
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/347206-internet-tegoed-mobiel-overschreden.html Zie mijn topic