Dank jullie wel! M'n partner heeft schitterende rode rozen (net fluweel) laten bezorgen IK BEN ER ZO BLIJ MEE! Nu voel ik me jarig en speciaal. Vier m'n verjaardag niet, maar we gaan wel lekker samen uit eten zodra hij vanavond terug komt van de conferentie waar hij ivm werk was. Liefs van een jarige Mirre
Dank jullie wel meiden... Ik heb vandaag tot 11 uur gewerkt. Omdat ik me huisje schoon wou maken voor als ik versite kwam. Dus ik onderweg naar huis beld mijn vriend op dat ik nog niet naar huis kon gaan, Ik zei waarom niet.. hij had een verassing voor me en hij had niet gedacht dat ik vroeger naar huis mocht, Maar heb niet lang hoeven wachten. eidelijk thuis gekomen. heeft die een papiertje voor de deur gehangen met gefeliciteerd er op en slingers opgehangen.. wel leuk en lief van hem.. heb voor de rest. niks gekregen maar heb gezegt dat ik dat niet wou, En ik weet hoe hij is.. vandaag of morgen komt hij toch met iets aan. haha Als nog heel erg bedankt dames.. en voor de andere die vandaag ook jarig zijn.... Van Harte Gefeliciteerd \/ Veel liefs Sara