Ik heb een vraag, heb sinds kort windows vista. Nu als ik er fotos op zet sorteer die hij ze automatisch op naam. Ben nu al uren aan het tobben dat het gesorteerd word op foto genomen op... en dan ook zo blijf staan. Krijg het er maar niet uit, en vind het erg vervelend. Want heb een beebiesite en als k die bijwerk zet ik de fotos op volgorde en nu moet ik eerdere keer eerst op genomen op zetten voor de fotos op voglorde staan, want het blijft niet staan! dus wie is het computer wonder en weet het voor mij Oh en wat ik me ook afvraag, als ik dan op een foto druk en dan voorbeeld doet, kon ik bij windows xp altijd verder zappen met de foto in het groot maar kan nu ook niet meer. Wat doe ik fout? beetje krom uitgeld volgens mij, dus hoop dat iemand begrijp wat ik bedoel bedankt alvast
Je eerste vraag weet ik helaas zo niet. Maar je tweede vraag je moet ergens iets verzetten bij het foto's kijken Kan niet meer zien wat, want ik heb het al verzet. Foto's kijken in Microsoft Office Picture Manager, wit met rood blokje! Dan kan je met de pijltjes weer voor en achter uit Hoop dat je eruit komt
ja, in het mapje zelf gewoon mijn documenten kan het nu wel. Maar als ik bij de beebiesite ben en dan op openen druk en dan op rechter muis op de foto en openen, om te vergroten en dan verder wil zappen dan kan het niet
Als je het venster geopend hebt staan met de foto's, zie je boven de foto's staan: Naam | Genomen op | Labels | Grootte | Classificatie Ik denk dat je per ongeluk op |Naam| geklikt hebt. Nu moet je dus even op | Genomen op | klikken. Ik hoop dat het nu lukt.
bedankt, klopt daar druk ik dan op. En zet genomen op zelfs als eerste dan neer. Alleen steeds verandert hij dat weer terug. Dus komt automatisch weer op naam te staan.
Dat is eruit en vervangen door het voorbeeldvenster, wat ook met andere bestandstypes zoals Worddocumenten en internetpagina's kan omgaan. Dat kan je aanzetten onder Organiseren > Indeling, en daarna kan je met de pijltjes op je toetsenbord gewoon door de bestanden heen bewegen, en aan de rechterkant verschijnt dan een voorbeeld.