Internet - hoe lang per dag ?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Sima Mamalu, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo
    Ik heb een vraag over internet. Mij dochter van 13.5 zit bijna hele tijd voor internet. Door de week gaat het nog wel, want ze is pas om 17 uur thuis, , maar weekend .... van 8.00 tot 18.00 met kleine onderbreking voor eten, toilet, en als ik begin erg boos te worden...om te opruimen. Als ik iets over zeg, dan zeg ze:"ah, hou toch op "," iedereen doet het. ".Ik woord daar zo pissig van en zo kwaad :evil: :evil: :evil: . Ze wil alleen op msz, en Hyves.
    Weet iemand een link of zou iets, waar staan tijden voor internet gebruikers onder tieners?
    Heeft misschien iemand zelfde probleem ?
    Please help me !
    Groetjes! Sima
    Ps. Ik wil het haar niet helemaal verbidden, maar ik ben het gewoon zat :evil: .

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
  3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Er is trouwens ook een programmaatje te koop (ik geloof dat het CyberPatrol heet) dat je bewegingen van je kind in de gaten houdt op het internet. Het kan zelfs de computer na een bepaalde tijd uitschakelen... Misschien een idee?

Groetjes,
    Josien

4. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Hoi hoi,
    Hier hetzelfde gehad met mijn 13 jarige puber. We hebben nu de afspraak dat hij s'avonds op tijd stopt, tuurlijk ging hij er later dan nog stiekem achter. Nu gaat hier om 22.00 uur het modem op standby (dan heeft hij geen internet), mocht hij daar achter komen dan gaat de router voor hem 'dicht'.
    Verder 'draait' er op zijn computer een proggie mee (die hij natuurlijk niet ziet) en waaraan ik kan zien wat hij doet (proggie slaat ALLES op en maakt zelfs screenshots van het beeldscherm). Tuurlijk ben je dan te laat met zien wat ze hebben gedaan maar er kan dan wel over gesproken worden.

Groetjes
    Miran

5. Princessx

Princessx Nieuw lid

10 nov 2007
    3
    0
    0
    ^-^
    Almere
    Ik heb hetzelfde met m'n pa ik ben 12 *kuch, kuch*
    Maar een idee is FritzBox. Een duits computer geval waarmee je de internettijd van elke computer kan instellen. Dan merk je vanzelf waneer het internet uitvalt. Maar ook msn enzo doen het dan niet meer. Maar bij mij staat hij nu uit, vanwege het zware huiswerk niveau.

Groetiez Lana.

Deel Deze Pagina