Is er hier toevallig iemand die enig idee heeft wat internet kost op het Roompot park Hunzedal? Voor de avonden wanneer dochter slaapt vind ik internet wel erg prettig maar kan nergens vinden wat dat kost voor een week... Hopelijk kan iemand hier mij helpen. (Of de kosten bij een ander roompot park, dan heb ik een beetje een idee) Alvast bedankt!!
Uh 25 euro voor weekend dacht ik. Was wel park in Duitsland... Maar was niet beste verbinding, zaten achteraan op t park Mss eerst een uurtje proberen voordat je compleet weekend afneemt
25,- voor een weekend vind ik best prijzig! Dan ben ik zo 100 verder voor twee weken..... Misschien toch maar laptop mee nemen met wat films en extra boeken dan Maar de probeer tip is inderdaad ook wel slim, mocht ik dan toch een weekendje internet willen moet het natuurlijk wel werken!
Er zullen vast aanbiedingen zijn. Bij cp was het 25 euro voor 5 dagen en voor 1 apparaat Tja tis nu eenmaal duur. Wij laten het er niet om... We hadden laatst in Italië vakantiepark du parc mazzel. Gratis en je mocht zoveel codes vragen voor zoveel apparaten je had...