We hebben hier een prachtig draadloos netwerk van ziggo. Ik zit veel op de iPad, omdat achter mijn laptop zitten niet meer gaat. Alleen valt elke keer weer de verbinding weg. Dan moet ik naar de instellingen om opnieuw verbinding te maken. Soms is die er wel maar krijg ik geen signaal. Hebben meer meiden met een iPad hier last van? Mijn iPhone nooit en de laptop van mijn man ook niet. Alleen de iPad.
Ik heb het soms, maar dan praat je over 2 a 3 keer per dag. Alleen is het hier op elk apparaat dus ligt het niet aan de ipad. Zet je hem regelmatig uit?
Hmm hier ook nooit problemen met de iPad. Je zou hem een keer kunnen restoren... Soms helpt dat. Wel even zorgen dat je een backup hebt natuurlijk
Schijnt een bug te zijn in de software van de Ipad. Als je meerdere computers op hetzelfde draadloze netwerk hebt zitten dan "stoort" de Ipad een soort van. Het probleem zit hem erin dat de Ipad aan het klooien is met de ip-adressen als deze aan staat en als deze standby staat. Een gedeeltelijke oplossing hier is om de Ipad daadwerkelijk uit te zetten. De andere oplossing moet door Apple geregeld worden met een nieuwe update waar de bug niet in zit. Voor een duidelijkere of uitgebreidere uitleg moet je even googlen.
Welke I pad heb je? Mn schoonzus heeft de nieuwste versie en heeft dit probleem ook. Mijn I pad is 1 versie ouder en ik heb het probleem niet als we samen zijn. Wat het is weet ik niet,maar het lijkt me wel verveelend!
ik herken het helaas ook dit heeft oa ook te maken met met de router van ziggo deze is niet heel sterk. Wij hebben nu onze oude router achter die van de ziggo gehangen. de wifi van de ziggo uit en weer op de oude router en walla het probleem is 90% minder.. ik kon niet eens meer facetime met de ipad
Hier hetzelfde probleem met Ipad 2. Ik dacht dat het aan onze modem lag maar schijnbaar niet dus. Hoe kan ik de ipad helemaal uizetten?