Tv/Internet/Telefoon abo

Discussion in 'De lounge' started by klarinet, Sep 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik ben aan het bezuinigen geslagen (door alle leuke maatregelen die het kabinet voor ons heeft bedacht)!!

Nu was ik het tv/internet/tel abo aan het bekijken.
    We hebben nu ziggo en betaal (met telefoonkosten) toch iedere maand €60. Best veel vind ik.

Nu was ik aan het kijken bij Telfort (tv en internet) en voor telefoon bij Simpel.
    Heeft iemand ervaring met Internet en Tv van telfort??
    Of heeft iemand een andere tip???

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Het ligt erg aan je telefoongebruik en tv-wensen..

Ik zit nu bij Online. Ik kan via Online nu gratis bellen naar vaste nummers. Ideaal, aangezien ik een paar keer per week met mijn zusje en moeder bel, en dat meestal wel langer dan 30 minuten is. Dan is het internet iets duurder, maar dat spaar ik ruim uit met het bellen.
    Ik betaal nu 40 euro, maar dat is dan voor die telefoon en snel internet.
    Tv gaat hier bij ziggo a 16 euro. Gewoon standaard kabel-abo..

Mobiel zit ik bij rabomobiel en man bij telfort. Dat was een jaar geleden nog andersom, maar telfort had voor mij geen goede aanbieding meer en rabo niet voor mijn man.. Typisch, maar dan zo maar.. Ik betaal daar 10-15 euro, en mijn man zijn abo wordt door zijn werk vergoed.

Bij online wel gebeld of ik gebruik kon maken van hun overstap-cadeau. Ook al was ik al een paar jaar lid. Dan kreeg je een bon bij bol.com voor een serie apparaten (en datgene verkocht voor 120 euro), en korting op het abonnement. Dat zou je ook nog kunnen proberen bij je huidige provider?

3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Verder helemaal niemand ervaring met Telfort?

4. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,295
    113
    Nederland
    Nooit meer telfort!
    Voorheen hadden we internet en telefonie van hun en dat verliep prima, na enkele maanden viel ineens de telefoon verbinding weg! Wij konden wel bellen, maar niet gebeld worden, of juist andersom!

Hiervoor hebben we meerdere keren aan de telefoon gehangen met hun en dan moest hij gereset worden, prima kan eens gebeuren, maar niet 4 a 5 keer per maand!
    Ook met die reden overgestapt naar een andere maatschappij! Die zouden telfort opzetten en het telefoonnr overnemen, dit is ook allemaal prima verlopen!
    Ik kreeg daarna nog een rekening van telfort, deze overgemaakt en daarna niets meer gehoord, dit was afgelopen november!
    In april kreeg mijn man ineens een e mail dat er nog een vordering open stond! Dus direct gebeld, want we zaten immers al maanden niet meer bij ze en ook nooit notas ontvangen hadden of herinneringen!
    Bleek dat ze de maanden na opzegging door hadden laten lopen, ondanks de opzegging!!
    Dikke lul en drie bier, dat ik die rekening ga betalen!
    Ik heb geen gebruik gemaakt van hun service, want alles was opgezegd, dit heb ik ook als bevestiging van de nieuwe maatschappij!
    Helaas houdt Telfort voet bij stuk!

Dus nee... Helaas hele slechte ervaring!

Share This Page