Hoi, zijn er hier nog meer mensen geveld door de griep? hier ben ik flink ziek ben al weken aan het hoesten dat trekt nu eindelijk weg ben ik weer aan het overgeven, dochter hoest zich een ongeluk en heeft koorts. en manlief voelt zich ook niet helemaal ekker waardoor manlief dus de hele dag op bed ligt want die is zo beroerd ( uhhh ja ik ook maar goed ) en ik dus samen met dochter op de bank hang. Mijn broer, schoonzusje, neefjes en nichtje, ander schoonzusje en zus zijn ook allemaal geveld door de griep echt irritant.. Bleghh nog tips toevallig?
Hier heeft de jongste dochter het net achter de rug, eerste ochtend sinds een week zonder koorts! Wel dikke snottebellen en een echte blafhoest! Nu ben ik aan de beurt ben ik bang...snot verkouden, hoofdpijn...dichte oren en sinds vandaag...een stijve nek!
Ja ik ook.. Lig vanaf maandag al in bed.. Vandaag gaat het gelukkig iets beter. Man is ook weer gaan werken.. Ik was zo beroerd dat ik niet eens voor de kinderen kon zorgen.. Voor iedereen, beterschap!
irritant he? pff ik heb dus eersthet hoesten gehad man man dat is nog het meest vervelend al zeg ik het zelf. net maar wat huishouden gedaan want dat loopt toch behoorlijk achter maar nu echt geen puf meer..