Ik heb advies nodig. Wij zijn nu bijna twee weken zonder internet omdat er per ongeluk door een monteur die een ander wilde aansluiten hier in de buurt zijn afgesloten. Natuurlijk zullen ze het snel oplossen, maar nu nog steeds niks. :x Zo hebben we geen telefoon en dus ook al twee weken geen internet. Wat kan ik nu nog doen. Afwachten tot ik over een maand nog steeds niks heb? Ik word er echt moedeloos van. Bellen kost geld en zonder internet zitten eigenlijk ook. Is er iemand hier die daar toevallig werkt? En heeft iemand ervaring met dit?
Wij hebben ook eens een tijdje zonder internet gezeten, bijna een maand. Je moet aangeven dat je een maand geen internet heb gehad en dat je daar dus ook niet voor gaat betalen. Het is hun fout, dus moeten ze ook de consequenties nemen. Dat hebben wij toen ook gedaan, kregen die maand voor niks. Al was dat niet bij Alice, maar bij Ziggo
Bellen kan, ja. Maar ook altijd een aangetekende brief sturen, waarin je aangeeft dat je Alice in gebreke stelt, en geen abbo kosten zult betalen over de periode dat je zonder internet etc. zit. En je stelt ze aansprakelijk voor de gemaakte extra kosten, telefoonkosten etc. Dit alles aangetekend verzenden, kopie van de brief voor jezelf achterhouden uiteraard. Dit is helaas het enige wat je kunt doen.
Ik heb alice provider ook gehad, je moet een brief schrijven ze doen niets via telefoon.. Ga je bellen ziet je 45 min aan de telefoon voor dat jij aan de beurt bent.. Ik heb ook 4 weken zonder internet gezeten, heb een brief geschreven ( dat moest van hun dan). Ik heb een antwoord gekregen.Ze zeiden dat ze gewoon automatische het bedrag eraf haalden, en dan een maand later het bedrag weer terug wordt geboekt. Ik zal niet bellen.. Kost je echt veel geld. Door hun heb ik 100 telefoonkosten gekregen. succes
Nou ik heb net weer gebeld en ik heb per direct opgezegd. Ik heb er geen zin meer in. :x Er was nog helemaal niks gebeurd. Nu vorder ik de helft van het geld nog terug dat ik al heb betaald. Per 31 maart is het al opgezegd. Nu nog weer een andere goede provider vinden.
Stelletje prutsers. Zo moeilijk is het toch niet om jullie weer aan te sluiten? Nou ja, ik kan begrijpen dat je hebt opgezegd. http://www.breedbandshop.nl/
Weet je zeker dat je hebt opgezegd? Dat deed ik dus ook bleek naar 1.5 week toch niet zo te zijn Werd terug gebeld voor iets anders ik zei huh? ik heb opgezegd nee mevrouw is niet zo.. Toen hebben ze direct opgezegd en heb een brief gekregen.. Ik zal een week wachten als je geen brief krijg terug bellen..
Nee hoor, dan krijgen ze een brief. Een aangetekende brief. Jopie, ik ga toch eens kijken naar HetNet, misschien is dat iets voor ons. Alleen moet ik daar zeker ook lid zijn van KPN?
O ok. Ik ga eens even shoppen voor een provider. Ik word er alleen niet vrolijk van. Met Ziggo ook al slechte ervaring gehad. Met speedlinq niet, maar die bestaat niet meer,
weer een notering voor Kassa blijkbaar. Word je toch moe van Ja Ik begrijp dat je niet wil bellen als het oveel kost en niks oplost. Ik denk dat die tip van de aangetekende brief dan nog het beste werkt! Succes!
wat een gedoe altijd he! Wij hebben telfort, bevalt heel goed, je hebt geen telefoonlijn nodig, misschien is dat wat? We hebben wel alleen internet, weet niet hoe het bellen daar gaat. Succes!
Ja Telfort lijkt me ook wel wat. Ik ga daar ook eens naar kijken. Ja een aangetekende brief is vaak wel een betere oplossing.
hey net gaat wel via de lijn van kpn het is een onderdeel van kpn. tele2 is wel helemaal onafhankelijk van kpn
Ik denk dat het tele2 wordt: Abonnement Internet & Bellen Prijs 29,95 p/mnd Acties 14,95 p/mnd (6 mnd) Administratie en verzendkosten 14,95 eenmalig Contractduur 1 jaar Internet Snelheid Tot 20 mb/s Draadloos internet modem Ja Bellen Tarieven Tele2 voordeeltarief Nummerbehoud GRATIS Aanvraag nieuwe telefoonlijn GRATIS Overig Modem GRATIS Decoder GRATIS Installatie GRATIS