Internet provider Allice, echt belachelijk

Discussion in 'De lounge' started by bosi333, Mar 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ziet er best goed uit, nog 1 ding, als je per automatische incasso betaalde, gelijk stopzetten, maar daar heb je allang aan gedacht waarschijnlijk :)

Tele2 hmmm, ik hou het in mijn achterhoofd wil ook wel bij Ziggo weg namelijk.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    Ja, al aan gedacht, maar ik kan het zelf ook terugboeken (storneren ) als ik dat wil, ;)

Ik zie op de radar site slechte dingen over Tele2, :(

Zijn er überhaupt goede providers, :confused:

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

is er niet ergens eens een test gedaan welke provider als beste uit de bus komt? ik ga eens zoeken op de site van Radar, die testen nog weleens dingen.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    Ja dat is wel een goed idee van je, :D

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik raad je aan stuur echt een brief om je af te melden bij allice!
    Mijn schoonouders zitten al bijna 2 maand zonder internet en telefoon vanwege allice hadden nooit gezegd ja er moet een brief gestuurd worden. Zo was het wel opgezegt maar technisch nog niet heel veel problemen ermee gehad echt en heel veel gsm kosten.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    Ja daar was ik al bang voor.

Ik ga het via internet nu ook doen en morgen aangetekend.

Een heb al een mooie brief opgesteld,

;)

7. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    Dit is de brief

Alice
    Postbus 1404
    6501 BK Nijmegen
    Nederland

Naam
    Straat
    Postcode
    Nederland

Stad, 02 maart 2009

Betreft: Opzegging Alice Comfort

Geachte heer/mevrouw,

Middels dit schrijven verzoek ik u mijn contract met contract nummer: NL****** per heden dan wel per eerstvolgende vervaldatum te beëindigen.

Indien, om wat voor reden dan ook, u van mening bent dat dit (nog) niet mogelijk is dan verzoek ik u mij hierover per omgaande te berichten met vermelding van reden(en) en correcte datum van opzegging. In dat geval geldt de opzegging per die datum.

Ik verzoek u vriendelijk mij een schriftelijke bevestiging te sturen van deze opzegging.
    Dit kan eventueel ook naar mijn volgend e-mailadres: bosi333@ Tevens ga ik er van uit dat mijn e-mailadres niet voor andere doeleinden gebruikt zal worden.

Met vriendelijke groet,

Naam

8. Rups

Rups Actief lid

Jun 29, 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Goed zo op zeggen die Alice, mijn moeder heeft zoveel ellende gehad met Alice. Ontzettend Trage verbinding , slechte telefoonlijn... ze viel steeds uit toen ik met haar aan het bellen was. Klantenservice was nooit te bereiken. Alice Who the F*ck is Alice! Ik heb haar Telfort aangeraden omdat ik er heel erg tevreden over ben. Ik ben nog nooit uitgevallen internet gaat supersnel.. ik heb helemaal geen klachten. Mijn moeder nu trouwens ook niet meer.Misschien een optie. Groetjes

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    Bedankt voor de tip, ;)

10. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Ik zou de reden van opzegging erbij vermelden.

11. Dushi

Dushi Niet meer actief

HetNet is van KPN en zo ook Telfort.

Misschien Ziggo een idee.
    Wij hebben er geen problemen mee. We bellen niet met Ziggo. Ieder heeft een eigen 06 sim only abonnementje

12. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier Hetnet van kpn, maar wij hebben alles van Kpn: telefoon, internet en Tv. Nog nooit problemen mee gehad.
    Wel met Wannadoo toen we gingen verhuizen opgezegd met een brief, week erna gebeld of hij ontvangen was. Ja, hij was ontvangen en alles was geregeld. Nou mooi niet, ze bleven elke maand geld van de rekening halen. Bij de bank de afschrijvingen laten blokkeren met de brief die ik ontvangen had van wannadoo dat alles geregeld was. Tijdje niks meer gehoord, en toen kreeg ik een brief met een rekening erbij, het bedrag wat er op stond duizelde me gewoon. Ook stond erbij dat het binnen een bepaalde tijd voldaan moest worden anders kregen we een deurwaarder aan de deur. Stond te trillen van woede. ik weer gebeld. Ja mevrouw u heeft uw internet opgezegd, dus we hebben het omgezet naar een basis pakket. Geloof me je wil niet weten wat ik allemaal tegen die troela heb gezegd. Uit eindelijk een leidinggevende aan de telefoon gehad en die heeft het verder geregeld. Heeft een half jaar geduurd voordat we van die onzin af waren.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    Ja ze kunnen het je echt lastig maken.

vaak omdat er mensen zitten die hun werk gewoon niet goed doen.

Afschuwelijk. Wij zullen er ook nog wel last van krijgen.

Maar bij zoiets sta je gelukkig wel sterk als je de bewijzen hebt. Ze kunnen namelijk alleen je huis leeghalen of je eruit zetten als er sprake is van een huurschuld of als je je hypotheek niet kunt betalen.

Anders wordt het een rechtszaak en zul je die dus winnen ( als je dus gewoon gelijk hebt.) Ze kunnen dan incasso bureaus brieven laten sturen, maar dat haalt toch niks uit. Ze kunnen geen beslag leggen op je spullen of rekening.

14. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Ik had gelukkig wel bewijs. Maar het is gewoon zo balen dat je er zo'n gezeik mee moet hebben. En niemand die je aan de telefoon krijgt weet iets. Je wordt honderd keer doorverbonden en uit eindelijk heb je weer de eerste aan de telefoon. GGRRRR :evil:

15. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    Ja inderdaad.

Ik denk dat deze bedrijven eens flink aangepakt moeten worden.

Ik wil vrijwilligerswerk gaan doen, misschien moet ik eens kijken welke organisatie zulke bedrijven aanpakt.

Er moet meer toezicht komen, want vaak prutsen ze maar wat aan en word de "particulier" de "consument" de dupe.

:evil:

16. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Als je een abbonnement wil afsluiten dan krijg je ze direct aan de lijn, maar owee als je hem wil afsluiten...

17. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    Precies, dan willen ze je zelfs wel zelf bellen.

:x

18. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    :) :) :)

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik heb al 4/5 jaar Tele2 ( zowel in overijssel als in flevoland geen problemen met hun)..

Heb je anders al aan Online gedacht?

Share This Page