vanaf 12 juni amper te boeken

Discussion in 'De lounge' started by Fleur1, Apr 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    We wilde na een vakantiepark van oostappen gaan en dacht ga effe weer eens kijken voor ik officieel ga boeken. NU doe ik iedere keer 12 juni ingeven en op veel parken kun je die vrijdag niet aankomen ik vinddat zo raar ook niet bij die superaanbiedingen van centerparcs weet iemand waarom die week op veel parken niet aan te geven zijn?

we willen graag 2 weken maar op de goedkopere parken is die week op 1 of andere manier niet te boeken

2. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,423
    447
    83
    Limburg
    Misschien dat ze dan al vol zitten dat het niet meer gaat? Een vrijdag aankomen is normaal wel een aankomstdag.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ja dat dacht ik ook maar heb al wat parken gebeld die vndaag open zijn en die zeggen dat er nog wel gewoon plek is in die weken.
    Ik snap er helemaal niks van wil nu graag weer een prijsopgave doen denk dat ik morgen maar gewoon nar het reisburo ga word hier wel erg moei van heb nu net weer 2 parken gehad

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    als je naar een reisbureau gaat betaal je meestal toch extra's??? kunnen ze je telefonisch laten boeken ??? dat kan meestal toch ook???

5. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,030
    1,852
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb onlangs gehoord dat bijna de hele zomervakantie in Nederland al is vol is geboekt.
    Heel veel mensen gaan dus in eigen land op vakantie.

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    bij het reiburo betaal je ongeveer 25 euro geloof ik en via internet 15 euro dus zoveel maakt dat niet uit

Share This Page