Mijn man luistert altijd radio in de auto, maar steeds als deze reclame erop komt zet hij hem dus braaf op een andere zender, De man op de radio zegt dan iets in de trant van: Als u deze reclame goed wilt..... dan zet u hem nu op een andere radiozender.... en ik hem zo'n heerlijke irri man die dat dan doet en nu vraag ik me al een poosje af waar deze reclame van is... zal wel van een heel stom iets zijn, maar ik wil het gewoon weten dus wie weet het?????
Is dat niet die reclame van een automerk. Zo van als je die (mooie en natuurlijk lage) prijs niet wilt horen geven wij u nu de tijd van zender te wisselen. En dan komt er een andere reclame en daarna weer van dat automerk met de prijs. Zoiets hoor, weet het niet precies
die man zegt op een gegeven moment: u luisterd nog steeds he.. U heeft nog steeds niet van zender gewisseld blablabla.. komt er op neer dat hij uitlegt dat reclame op de radio dus wel zinvol is
haha, tja..... Mijn man wisselt dus wel, dus duidelijk niet de doelgroep Maar fijn dat mijn hormoontjes het nu weten
Blleeegghh, rotspotje is dat :x Hoorde hem vanmiddag nog.. "zet uw radio uit" -Dat maak ik zelf wel uit ja:x "of zet uw geluid uit" -dacht ut lekker niet, zet um wel op een andere zender, EIKEL!!:x "of zet uw radio op een andere zender" -ja, dat wilde ik nèt doen, maar nu dus niet meer hè, sukkel:x Ik wordt gewoon opstandig van die vent
Ik vind t juist een super reclame! Het klopt gewoon helemaal, ik zet m namelijk niet uit, dus het werkt
Irritaaaaaaaaaaaaaaaaaante reclame. Ik zet hem ook steeds uit. De reclame wil aantonen dat toch niemand wegzapt of de radio uitzet als er een irritante reclame op is, en daarmee willen ze zorgen dat mensen via hun bureau gaan adverteren. Maar ze vergissen zich, want ik zet regelmatig een andere zender op als een irritante reclame langskomt of een nummer dat ik stom vind.
ik luister zelf dus meestal cd's in de auto. Maar mijn man doet ook niks anders dan switchen tussen zenders blijkbaar zijn wij dus idd niet de doelgroep Maar dankjulliewel Nu hoef ik niet meer steeds aan man te vragen om toch ff te luisteren waar die reclame nou voor is.... *waar jeje als zwangere ook niet al druk om kan maken... hihi*
Ik zap echt nooit in de auto juist. Thuis met de tv wel, maar in de auto niet hoor. Sterker nog, ik heb maar 1 zender voorgeprogrammeerd in mn radio. Dus het is of die, of uit
zappen tijdens de reclame heeft niet zo veel zin meer, tegenwoordig doen ze op de radio ook aan verticale programmering ik hoorde trouwens laatst dat er op Sky radio werd aangekondigd dat het (draaiende) radioprogramma werd gesponsort door die en die(weet even geen merk) Sinds wanneer heeft sky radio een radioprogrammering? ik dacht dat dat atijd een doorlopend bandje was
Dat bandje wordt ook vooraf geprogrammeerd Wegzappen werkt tot nu toe nog wel. Alleen moet je dan wel zappen tussen lokale en commerciële zenders. Gaat prima. Helemaal nuttig met filenieuws. Net gemist op Veronica? Meteen daarna komt het op 3FM Het nieuws ook: Op het hele uur op de commerciële, op het halve uur op de lokale. Handig En anders druk ik inderdaad een cd'tje aan.