Welke anti aanbak pan kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door Sandana, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hallo,

ik heb 2 teflon anti aanbakpannen, van die platte met steel. Nu is die laag kapot en moeten we dus nieuwe.

Ik had al eerder 2 van die keramische (goedkopere) pannen gekocht om uit te proberen, maar daarover ben ik niet tevreden. Ei blijft plakken en vlees wordt niet bruin. Bovendien staat de bodem wat bol, wat echt problemen geeft.

Ik zoek nieuwe zonder teflon, omdat dat spul zo slecht is. Wie heeft goede en waar gekocht?

Als je keramische hebt: herken je mijn problemen of heb ik gewoon slechte pannen gekocht?

Groetjes en alvast bedankt.

2. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ik herken het! En hoe het komt.. Geen idee! Ik had het met dure tefalpannen!
    Ik heb nu een koekenpan van de ikea een vrij grote zilveren, en met deze gaat het wel prima :)

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    up... nog meer mensen? ALvast bedankt Nala010

4. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik heb pannen zonder aanbaklaag. Werkt prima! Je eten bakt daardoor echt! Ik heb een kok ook nog nooit een antiaanbaklaag zien gebruiken. Volgens mij moet je sowieso elk jaar nieuwe antiaanbaklaag pannen kopen en deze pannen gaan veel langer mee plus je eten smaakt beter! Wat wil je nog meer.

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij hadden ze van de Aldi, prima kwaliteit!
    Vorig jaar hebben we er één van Tefal gekocht zo'n keramische.. Wat een miskoop is dat zeg!
    Omdat de pannen van de Aldi na 6 jaar toch wel wat aan het verslijten waren zijn we opzoek gegaan naar nieuwe pannen, maar 50,- per pan vind ik nogal al wat.
    Toevallig hebben ze vanaf zaterdag weer de pannen bij de Aldi in de folder 2 voor 12,99!! Heb gelijk weer een setje opgehaald :D

Pan met antiaanbak mag je niet in de vaat doen en eigenlijk ook niet met afwasborstel doorheen.
    Heet water en afvegen met keukenrol is meer dan voldoende en gaan ze het langste mee :)

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Gaat het vlees/vis/ei dan niet aan de bodem plakken? Waar had je hem gekocht?

Deel Deze Pagina