Internet & Televisie

Discussie in 'De lounge' gestart door Roxyroxx, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

We hebben een nieuw huis gekocht en mogen nu dus weer een nieuwe provider voor Internet/Digitale TV zoeken... We hadden Ziggo maar ik ben eigenlijk benieuwd of er hier meiden zijn die zeggen over die of die provider ben ik heel tevreden? Ik sta voor alle opties mbt aanbieders, dus wie heeft hele goede (of juist hele slechte?!) ervaringen met een aanbieder? Het internetgebruik van ons is gemiddeld en sinds we ouders zijn geworden kijken we niet echt veel tv meer haha, maar manlief wil iig Discovery Channel en het liefste HD-zenders.

2. maffedoo

maffedoo Actief lid

6 dec 2011
    301
    0
    16
    ergens
    Wij hebben het Alles in 1 pakket van Canal Digitaal...

Tot nu toe bevalt het goed

3. Yaraa

Yaraa Actief lid

3 mei 2013
    289
    1
    16
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ik zit al jaren bij KPN. Ben er nog steeds heel erg tevreden over :)

4. Roxyroxx

Daar ben ik wel benieuwd naar! Heb je wel eens storingen door de schotel met bijv slecht weer?

5. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik lees even mee, wij zitten nu bij tele2 en wil daar zo snel mogelijk weg! Vaak storingen, moet regelmatig kastje resetten enz. Daarbij zijn ze ook niet echt behulpzaam tijdens een storing.

6. Roxyroxx

Ja Tele2 heb ik eigenlijk nog geen positief verhaal over gehoord...

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij hadden Xs4all.. Altijd tevreden tot ik tv nam.. Wifi deed het slecht, tv knalde eruit.. Bah.. en twas best duur.
    Zitten nu sinds een maand bij telfort, veel meer internet voor een aanzienlijk bedrag minder per maand. Tot nu toe zeer tevreden:)

8. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Hier sinds gisteren over van ziggo naar kpn stuk goedkoper en hetzelfde pakket . Alle communicatie verliep prima tot nu toe positief

9. Roxyroxx

Zelfde pakket? Ook qua zenders?

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Telfort :)

11. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Hier overgestapt van ziggo naar kpn. We hadden nooit echt problemen met ziggo, maar zijn overgestapt naar kpn ivm 2 digitale ontvangers. Ook vind ik het fijn dat je bij kpn geen losse router meer nodig hebt naast het modem. Tot nu bevalt het prima.

12. maffedoo

maffedoo Actief lid

6 dec 2011
    301
    0
    16
    ergens

Heel enkel gaat de tv storen, maar dat moet het wel heel slecht weer zijn

13. Roxyroxx

Ahh ok! Dan vind ik dat wel een interessante optie, vooral vanwege hun zenderpakket ook.

14. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier telfort. Ben er heel tevreden over maar het heeft wel 1 groot nadeel. Het werkt niet via de gewone kael maar via je telefoonaansluiting. Bij ziggo ging mn modem, telefoon en televisie via de gewone tgv kabel aansluiting. Die kabel komt ook boven uit dus had boven ook tv.
    Nu wilde ik een 2e televisie aansluiten maar dan moet hij dus met een internetkabel verbonden worden met hem modem die beneden staat;)
    Dus een nieuwe kabel trekken of een losse.
    Andere optie was nog om een zo'n ontvanger van kpn eraan te doen. Maar hier geen goed bereik. Of 2 van die ethernetadapters kopen a 50 euro. 1 moet er beneden met het modem en de andere gaat boven de ontvanger in. Werkt hier ook niet aangezien het stopcontact niet op dezelfde groep zit. Dus storing. Zit nu dus met een extra ontvznger a 5 euro per maand waar ik niks aan heb en boven geen tv:x

15. Roxyroxx

Ahh dat is dan echt geen aanrader... We hebben sowieso dadelijk 3 tv's (keuken,woonkamer, slaapkamer) plus over een paar jaar natuurlijk tv voor mannetje....

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

17. A2CA

A2CA Niet meer actief

Hier hebben we ni ziggo, voorheen KPN wat een oplichters zijn dat. Het werd iedere maand van mijn rekening afgehouden en toch werd alles afgesloten omdat het niet betaald bleek te zijn, als ik dan vertelde dat ik toch echt mijn afschrift had waar het op stond, begonnen ze echt asociaal te worden ik moest het bedrag toch maar betalen en ook nog eens 40 euro aansluitingskosten, dit is mij dus 3x gebeurd en nooit heb ik het bedrag terug gekregen, zo kan ik ook rijk worden.

18. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Dan zou ik inderdaad geen telfort nemen. Bij telfort heb je voor elke tv een ontvanger nodig. Kost 5 euro per maand per extra ontvanger. Voor ziggo heb je er in princiepe maar 1 nodig of geen 1. Ziggo doet het gewoon zonder ontvanger. Dan heb je analoog beeld. Met de ontvanger heb je meerdere zenders en hd. Ik had beneden d ontvanger (maar keek gewone zenders alsnog vaak zonder kastje, dus analoog. Prima beeld en vond het onzin om dan nog eens een extra ding aan te hebben)
    Boven had ik geen ontvanger. Gewoon tv via de kabel. Alleen dan geen extra zenders en hd. Voordeel van ziggo, als de ontvanger ermee ophoud dan heb je dus nog gewoon beeld via analoog/kabel
    Als hier de teleoonlijn of modem eruit ligt dan heb ik niks. Geen tv, telefoon en geen internet...

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Wij hebben al jaren tv van KPN. En internet hebben we van tele2. Beide voldoet prima. Nooit gezeur en goede service.

20. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Als jij kunt aantonen dan je hebt betaald dmv je bankafschriften dan kunnen ze jou de aansluitkosten niet opnieuw in rekening brengen. :(

Dien een klacht in.

Deel Deze Pagina