Deel bestelling Zalando niet bezorgd. Wat nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marihi, 22 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Twee weken geleden heb ik een bestelling gedaan bij Zalando. 1 pakketje moest bij een andere vestiging vandaan komen en zou apart geleverd worden. Tot op de dag van vandaag niets gekregen. Zojuist gebeld en bij Zalando zeggen ze dat DHL het pakketje wel heeft geleverd... Maar hier niets gezien.
    Ze gaan nu een onderzoek starten, maar ik vroeg me af: heeft hier iemand ervaring mee en wat zijn mijn rechten?
    (De pakketbezorgers zijn hier wel eens heel erg makkelijk en zetten een pakketje voor je deur neer, zonder aan te bellen, of ze gooien m zo naar binnen... En het handtekeningen-apparaatje doet het ook maar halfgebakken, zag ik laatst, toen de rest van de bestelling werd bezorgd. Moest met mijn vinger tekenen ipv met zo`n pennetje, maar er was niets te herkennen van mijn handtekening....)

2. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Vervelend!
    Ik heb wel eens bij de Wehkamp een retourbestelling in teee delen gestuurd, zo was deze ook gebracht.
    Een van de pakketten is ook nooit aangekomen. Ik heb gebeld en moest een formulier invullen en heb nooit meer wat gehoord.
    Het scheelt misschien wel dat ik daar veel vaker had beteld en tot nu toe alles netjes had betaald wn retour gestuurd.

Maar voor jouw geruststelling; dit maken ze echt wel vaker mee!!

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik had laatst zoiets, had een bestelling geplaatst op maandag ochtend voor een verjaardag op zaterdagmiddag.
    2-3 werkdagen levertijd stond er, maar toen ik donderdagmiddag belde was hij nog niet eens verzonden dus ik legde de situatie uit en de dame aan de telefoon annuleerde de bestelling.
    Toen ik een week later maar eens ging bellen wanneer ik mijn geld terug kreeg werd mij verteld dat ik dan wel even het pakketje moest terug sturen en dan pas mijn geld zou krijgen.
    Toen belde ik weer, werd me verteld dat ik moest mailen maar het mail adres bleek een noreply adres, weer gebeld en vervolgens gemaild... van het kastje naar de muur.
    Uiteindelijk op hun facebook pagina mijn klacht geschreven en toen kwam er actie en heb ik mijn geld terug gehad.

Ik zou er in ieder geval wel flink bovenop zitten en met social media komen ze meestal sneller in actie dan bij een mailtje.

Deel Deze Pagina