Weet iemand dat? Ik word niet echt wijzer van google moet ik zeggen en op MP staan alleen kleine stukjes. Ik wil er graag een lakentje voor het ledikantje van (laten) maken.
PIP verkoopt inderdaad geen losse stoffen, want ze willen niet dat er andere dingen van gemaakt worden voor eventuele verkoop. Zo heb ik houten letters met PIP behang verkocht en werd er door PIP (en vele met mij) toen op gewezen dat het absoluut niet mocht, wel voor eigen gebruik, maar niet voor verkoop. Dus dekbed kopen, idd verknippen en de rest op mp zetten
ja maar is de enige optie. Ik heb ook een pip kamertje en wil nog een keer gordijntjes maken van een dekbed.
Wat al is aangegeven, pip verkoopt het niet los. Stenzo en andere katoen stoffen kunnen er erg op lijken dus ik zou eens kijken op stof winkels online.
Ze verkopen niet.. En de stofjes die je op mp ziet zijn ook stukjes dekbed. Ze verkopen het niet omdat ze het een uniek product willen laten zijn.
Misschien eens in een stoffenwinkeltje kijken? Hier hebben we namelijk een stoffenwinkeltje die stof verkoopt die heel erg op PIP lijkt.
Ik heb wel een site gevonden waar iemand ledikantdekentjes van pip maakt. Ledikantdekentjes Pip - Met passie gemaakt. Vorige week stond er nog heel veel op, maar ze heeft denk ik alles verkocht?! Misschien kan je haar mailen? Het was in ieder geval een stuk goedkoper dan zelf een dekbed verknippen. Ik heb er één voor de wieg besteld en deze kostte me 22 euro.
Maar kun je op MP dan niet een oud dekbedovertrek vinden van PIP? Dat kost iets minder, en is dan ook minder pijnlijk om te verknippen