Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon met abonnement. Nu wordt je doodgegooid met de zogaanmde smartphones met internet. Wie heeft dit ook en gebruik je het vaak? Zo ja waarvoor ga je dan op internet? Ik voel me ineens heel ouderwets als ik door de telefoonwinkel loop
ikgebruik het voor email,nu.nl,zp,hyves,google,dus voor alles hahahahaha. vind het wel handig, weet niet of ik het bij mijn volgendde telefoon weer neem...
Op zich vallen de kosten wel mee. Ik zou dan 13,95 voor bellen en sms-en betalen en het 1e jaar 2,50 voor internet. Het 2e jaar betaal ik dan 9,95 voor internet. Ik vraag me alleen af of ik het gebruik. Soms is het wel handig om het bij de hand te hebben, denk ik.
Ik gebruik het voornamelijk om mijn mails te checken,hyves,gps. bv. voor straatkaarten als ik de weg kwijt ben en natuurlijk msn op de telefoon en muziek luisteren via de radio.
Ik heb het dus niet, internet op mijn telefoon. Ik vind 10,-- in de maand best veel voor iets wat ik eigenlijk niet nodig heb. Ik kan thuis gewoon internetten en ik kan eigenlijk geen situatie bedenken waarin ik per direct online moet kunnen en waarvoor ik dus niet kan wachten tot ik thuis ben. Ik mis het ook totaal niet moet ik zeggen.
Ik mis het ook totaal niet. Maar zou me wel kunnen voorstellen dat als ik veel met het openbaar vervoer zou gaan. Dat het wel leuk zou zijn om de tijd te doden.
Ik ben een grootverbruiker van internet via de telefoon Ik gebruik het voor: - Nieuws - nu.nl, telegraaf, volkskrant - Mail - hotmail, gmail, werkmail - Verkeer - ns, 9292ov, files, flitsers - Netwerken - hyves, facebook, twitter - Overig - buienradar, zwangerschapspagina Nu moet ik er bij vertellen dat ik dagelijks 3 uur in het openbaar vervoer zit.. dus dat ik het daardoor ook wel extra gebruik.. maar ik zou echt niet meer zonder willen!
Ik kan ook niet meer zonder een telefoon zonder internet. - mail - files en routebeschrijvingen - buienradar - nieuws
Ik gebruik ook internet op mijn tel. Ik heb een touchscreen dus zo lastig is het niet. Ik vind het wel vervelend dat het zo traag is Maar goed.. Ik check mijn mail, hyves, zp andere fora's etc etc. Handig hoor! Als ik mij verveel bij Schoonouders of wat dan ook
Ik heb de Samsung en ga ook voor een tientje per maand op internet. Gebruikt het voor: 1. Hotmail 2. googlen van iets 3. Hyves 4. Twitter 5. Zp! (al gaat dat bij mij niet snel!) Ik mag op het werk niet internetten, en daarom is het wel eens fijn om dat toch te doen. Vooral om even een post na te kijken op ZP. Reageren doe ik thuis dan wel weer.
gebruik het ook sinds een paar dagen, met name omdat ik bezig was met iets op mp en niet de hele dag m'n laptop aan wilde laten staan. maar wat ik me wel afvroeg is, als ik inlog op hotmail krijg ik de melding dat de verbinding niet beveiligd is, hoe serieus moet ik dat nemen, ik bedoel hoe groot is de kans dat een ander toegang heeft tot mijn hotmail en melden jullie je dan ook elke keer weer af of verbreek je de verbinding en als je later weer wil kijken ben je automatisch nog steeds ingelogd.
Ik ben ook erg blij met mn internet Ik zit vooral veel op hyves en msn, voornamelijk op mn werk Nieuws enzo kijk ik ook altijd, en zp af en toe maar ik vind het een rotsite voor op je telefoon! Ik heb de samsung star white, en er super blij mee
ik heb de Samsung Jet!! Wacht met spanning tot m'n abbo overgezet word! dus ik kan je mijn internetervaringen nog niet vertellen...
Ik heb mijn internet er net vanaf gehaald maar gebruikte het zo nu en dan voor hotmail hyves msn en heb de nokia e71
ik heb hem al wel! alleen kpn wou mn nummer niet afgeven aan vodafone dus moest nog een maandje langer wachten, ik weet niet eens wanneer die ingaat dus hou mn simkaart maar bij me!