wow wij zijn echt ouderwets denk ik. We hebben internet van orange, 30 euro in de maand, tv via de kabel, 15 euro in de maand en telefoon van KPN, 20 euro per kwartaal. Maar we zijn niet echt duurder uit volgens mij, maar onze telefoon stoort onwijs dus we gebruiken altijd onze mobiel. Ga ook eens kijken naar UPC, heb over die digitale tv veel goeds gehoord ook!
Ik zit even te kijken op de site van UPC en daar staat dat een compleet pakket icm radio/tv a 16 euro nogwat is. Betaal je dat nog over je pakket heen?
Wij hebben internet van KPN Planet ADSL. HEt snelste wat ze hebben. Hiervoor betalen we ongeveer 25 euro p/m
even denken telefoon via kpn 20 euro per maand tv kanaal digitaal 13 euro per maand maar heb meer zenders dan bij upc en beter beeld (upc had veel storing bij ons) en online (was orange) 25 euro met spam filter dus guppy je bent niet de enige ouderwetse hier liefs Myra
nee das niet zo. Je betaalt altijd het tarief voor tv en radio, de kabel dus en daar overheen nog de digitale tv. Zo'n alles in 1 pakket is dus niet echt goedkoper.
Wij hadden internet en telefoon van Ziggo.. Alleen toen wij onze telefoon hadden opgezegd, hadden ze ons ook afgesloten van internet.. En het zou 5 dagen duren eer ze die fout konden herstellen.. Nu gaan wij voor het internet over op KPN. De digitale tv heben we geen problemen mee, en die laten we bij ziggo. Oja wat me bij Ziggo ook opvalt, is dat de openingstijdn vna de klantenservice niet klopt. Op alle correspondentie van ZIggo staat dat ze van 8.00u tot 22.00u open zijn, maar na 20u is er niemand meer bereikbaar bij Ziggo..
In het verleden UPC gehad, hele slechte ervaringen mee ..die komen er bij ons niet meer in! (service is echt baggerbaggerennogeensbagggerrrr!). Internet via internl.net, bevalt goed! 33 euro in de maand, 10Mb
hier ook nog @home.. word nog over gezet naar ziggo.. op dit moment alleen internet vanhun.. bevalt prima.. nooit geen problemen gehad. straks willen we ook telefonie bij hun
Ik heb Het Net van 18,95 (aanbieding, over 3 maanden betaal ik iets van 29,95 ofso) Absoluut niet tevreden. Internet valt elke keer weg, die router is zo gaar als wat (die valt telkens uit, dus vandaar geen internet) Probeer die mensjes daar te mailen, maar ze willen maar niet reageren. Bellen is een duur grapje. Kost 45 cent per minuut en je hangt gegarandeerd een kwartier in de wacht. In onze vorige woning hadden we casema en die was super.
wij hebben UPC tv en internet en betalen iets van 35 euro. We waren wel tevreden tot vorige week internet valt steeds uit
Wij hebben nog ADSL van KPN (inclusief internetplusbellen). Gemiddeld zijn wij zo'n 90 euro per maand kwijt. Niet echt goedkoop, maar hier ook vriend die veel download en veel online games speelt. Voordat Planet overgenomen werd door KPN hadden wij erg lage downloadsnelheid, na die tijd blijkt dus dat Planet ons heeft lopen "knijpen". Men bleef dit echter ontkennen. Nu gaan we per 1 september over naar Telfort. Ben heel benieuwd, het gaat ons in ieder geval ruim 60 euro per maand schelen. Groetjes, Con
Hoe snel is je internet bij telfort dan? Wij willen wel graag snel internet houden ivm downloaden en veel online gamen. We hebben nu ADSL Planet
Bij Telfort gaan we naar max. 20 MB download. Bij KPN (Planet) zaten we op officieel 12 MB en we haalden meestal, zoals aangegeven maar 6. @Wup: wij wilden dus idd ook het snelle internet houden, vandaar dat we lang gewacht hebben met overstappen. Voordeel van Telfort is ook nog dat er geen contract aan vastzit, je kunt te allen tijde opzeggen.
Ik heb Ziggo, Internet en Tv! Héél veel klachten overigens! ben zeer ontevreden over ze! Helaas hebben wij hier geen keus en zijn we Ziggo veroordeeld :x geen internet is geen optie natuurlijk
wij hebben ziggo (eerst casema) maar heb totaal geen problemen gehad en nu nog niet wij betalen voor tv en internet 55 euro per maand
Internet vliegt erbij ons de hele tijd uit. Hebben momenteel modem nummer drie in huis en helaas ook geen succes. Vorige week de hele dag op een monteur zitten wachten, die niet op kwam dagen. Toen ik belde werd er doodleuk verteld dat deze in mijn regio de desbetreffende dag helemaal niet werken. Waarom maken ze dan een afspraak? Digtale televisie deed het vorige week ook niet meer. We hebben ziggo pas sinds drie weken en tot nu toe word ik er niet bepaald vrolijk van. En ik heb het nog niet eens over die achterlijke klantenservice van ze :c: Zo lekker klagen Bij deze dan ook dank aan onze buurman met zijn draadloze modem Op deze manier hebben we nog steeds internet!